וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר ודנה פרידר למען הנוער הגאה

25.2.2019 / 0:15

סוללת מפורסמים התגייסו לשורות ארגון חוש"ן ויגיעו במהלך השבוע הקרוב לבתי ספר ברחבי הארץ - שם ידברו איתם על מיניות ומגדר ובעיקר על קבלת הקהילה הגאה. וואלה! סלבס מניפה דגל

אביבית בר זוהר מצטלמת ל"FLORMAR". ניר פקין
בא לחנך. אביבית/ניר פקין

במציאות של ישראל 2019 נראה שאין כמעט ילד שלא סובל מהצקות או בריונות. נראה שבעידן שבו היד על המקלדת קלה, שלא לומר קלה מדי - לא מעט ילדים סובלים מתנהגות לא נעימה מצד חבריהם לכיתה ולבית הספר, זו הסיבה שבימים אלו הקים ארגון חוש"ן פרויקט במסגרתו הוא פנה למפורסמים שמיד התייצבו ובאו לתרום מזמנם למען הקהילה הגאה.

דנה פרידר. אביב חופי
המורה דנה/אביב חופי

בימים אלו מגיעים מפורסמים רבים, בינם אביבית בר זוהר, דנה פרידר, טילטיל, אגם בוחבוט, מאיה ורטהיימר ומיכל אמדורסקי שיגיעו לבתי ספר בכל הארץ - שם הם יעמדו מול כיתות תיכון ויספרו לבני הנוער על החוויה האישית שלהם והמפגש הראשון עם בני הקהילה הגאה, תוך שהם מסבירים להם עד כמה זה פשוט וקל לקבל את הקהילה הלהט"בית. כך שבין השאר הם גם יבהירו להם שהמילה "הומו" לצורך העניין - היא לא קללה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טילטיל. אור גפן,
מהמונית לבית הספר. טילטיל/אור גפן

הפרויקט שנקרא "כן בבית ספרנו" והופק בשיתוף פעולה של ארגון חוש"ן ומשרד יחסי הציבור בלנדר, נוצר בעקבות גל האלימות המילולית והפיזית שפקד את חברי הקהילה בתקופה האחרונה וכתשובה לכל אותם חברי הכנסת חשוכים והומופובים שיוצאים נגד הקהילה הלהט"בית.

וואלה! סלבס היא הומו גאה שאוהב גברים ואוהב כל אדם באשר הוא.

מיכל אמדורסקי. ענת מוסברג,
למען הקהילה. מיכל/ענת מוסברג
מאיה ורטהיימר. ניר פקין
בחזרה לבית הספר. מאיה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully