וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם בוחבוט מרימה לאיש שמלביש אותה

24.2.2019 / 13:23

הכוכבת הצעירה וההורסת הגיעה בחמישי בערב להרים למי שאחראי על הלוקים המחרפנים שלה ופגשה במקום את עדי הימלבלוי ומגי טביבי שבכלל הגיעה מאירוע אחר. וואלה! סלבס סטייל

עדי הימלבלוי. אמיר מאירי,
באה להרים. עדי/אמיר מאירי

כל סלב מתחיל בביצה יודע שמלבד העובדה שאת צריכה מאפר שמכיר את הפנים שלך ומעצב שיער שיידע בדיוק איזה צבע ותספורת לעשות לך, אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן הסטייליסט - זה שיגיד לך איזו טי שירט ללבוש כשאת יורדת למכולת השכונתית או איזו שמלה ללבוש כשאת מככבת על שטיח אדום. וכן, גם עם איזו חליפה פשוטה אך נוצצת להגיע לשדה התעופה וכל זה, כמובן, למקרה שבמקום יהיו צלמים שיתעדו אותך. או בעלך לעתיד, כמובן.

אגם בוחבוט. אמיר מאירי,
פיס בייב! אגם/אמיר מאירי

אז גבירותי ורבותי, מה הפלא שכשהסטייליסט של לא מטע מהכוכבות המקומיות חוגג יומולדת - הן כולן מתייצבות כמו חיילות בשביל להגיד מזל טוב, כי בתכלס, מי רוצה להסתכסך עם מי שדואג לגרדרובה שלך? כך שלבר הקוקטיילים הגאה החדש " La boheme TLV" הגיעו בזו אחר זו: אגם בוחבוט באוברול של ולנטינו, מגי טביבי שאמנם דפקה שמלה נוצצת אבל שכחה להחליף הופעה מהאירוע הקודם בו הפציעה עם אותו אאוטפיט בדיוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מגי טביבי. אמיר מאירי,
אותו אאוטפיט? מגי/אמיר מאירי

אבל לא רק הן, כי גם עדי הימלבלוי הגיעה להגיד מזל טוב לרנה גליקסמן ופגשה במקום את הילה סעדה עם לוק מנצנץ במיוחד וגם את לינה מחול, נדב אבקסיס וניקי גולדשטיין שהגיעו להרים לאיש והסטייל.

וואלה! סלבס חוגגת יום הולדת רק לקצב שלה - הוא היחיד שהיא מפחדת להסתכסך איתו.

הילה סעדיה. אמיר מאירי,
נוצצת. הילה/אמיר מאירי
נדב אבקסיס. אמיר מאירי,
מרימות. נדב ורנה/אמיר מאירי
ניקי גולדשטיין. אמיר מאירי,
ערה? ניקי/אמיר מאירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully