וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אורטל עמר ובן אל תבורי מכבסים את הכביסה בתקשורת

22.2.2019 / 0:33

בזמן שבן אל תבורי ואורטל עמר מתכסחים בבית המשפט, קלואי קרדשיאן ואבי בתה נפרדו לאחר שגילתה כי בגד בה עם החברה הכי טובה של אחותה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם חדשות ספק טובות ספק רעות, תלוי את מי שואלים, אז תגידו מברוק ליונתן מרגי שלא רק חגג יום הולדת בסוף השבוע האחרון - בתחילת השבוע הוא גם עשה צ'ק אין בבסיס הגיוס תל השומר ואמר ביוש לחיים האזרחיים.

נועה קירל, יונתן מרגי. ניר פקין
ביוש לחיים האזרחיים. נועה ויונתן/ניר פקין

נמשיך לזמרת אחרת, הפעם בינלאומית שמגיעה עם חדשות טובות כי אורלנדו בלום החליט לכרוע ברך, לשלוף טבעת ולהציע לאישה שואגת, קייט פרי, להישאר לצידו עד סוף ימיהם - ברור שהיא אמרה לו "איי דו", כך שבקרוב היא תתחיל לבחור שמלת כלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קייטי פרי, אורלנדו בלום. פייסבוק, צילום מסך
מזל טוב! אורלנדו וקייטי/צילום מסך, פייסבוק

הגענו למקום השלישי עם עוד זמרת בינלאומית שאמרה "איי דו" אלא שבמקרה שלה זה נגמר בחדשות רעות - לייידי גאגא אמנם התארסה לבן זוגה אבל האתרים מעבר לים מספרים כי זוכת הגראמי והארוס החליטו להיפרד.

ליידי גאגא, כריסטיאן קארינו. GettyImages
כבר לא. ליידי והארוס/GettyImages

אל המקום השני והמכובד מגיעה עוד פרידה הפעם בטונים צורמים ככה זה שקלואי קרדשיאן מגלה שבן זוגה ואבי בתה, שכבר בגד בה בזמן שהייתה בהריון אבל זכה לחמלה - לא למד מהטעויות שלו ובגד בה שוב אלא שהפעם זה היה עם החברה הכי טובה של אחותה הקטנה קיילי ג'נר.

קלואי קרדשיאן, טריסטן תומפסון. אינסטגרם, צילום מסך
איזה בלגן/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, איך לא הפרידה שמסרבת לרדת מהכותרות, בן אל תבורי ואורטל עמר כנראה, שלא הסתפקו בפרידה שקטה, כך שלאחר שעלה סרטון שלו עם בחורה אחרת באינסטגרם, כעת הוא דורש ממנה לפנות ביחד עם בנם הקטן את דירתם המשותפת, זאת שהוא משלם עליה. היא סרבה והחליפה מנעולים, הוא הזמין משטרה ודרש לפתוח את הדלת. יומיים לאחר מכן הם כבר נפגשו בבית המשפט.

אורטל עמר, בן אל תבורי בבית המשפט. ניר פקין, מערכת וואלה! NEWS
מלחמת עולם. בן אל ואורטל/מערכת וואלה! NEWS, ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully