וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישאם סלימאן שהודח מ"האח הגדול": "חוויתי מקרה של גזענות בבית"

אמנון גולדמן

21.2.2019 / 12:12

שבוע וחצי לפני גמר העונת ה-VIP, הערבי-ישראלי היחיד של "האח הגדול" הודח מהתחרות - הזדמנות מצוינת לפטפט עם השחקן הישאם סלימאן על גזענות בתעשיית הבידור ובתוך הבית המצולם ועל החיבור המפתיע עם עדי לאון. צפו. וואלה! סלבס שוקראן

הישאם סלימאן אחרי ההדחה מ"האח הגדול" (צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי)

בעוד קצת יותר משבוע, אחד מדיירי ה-VIP יצאו מהבית המצולם ביותר במדינה בתור הזוכה של עונת "האח הגדול" הנוכחית. עם זאת, אמש (ד'), ממש ימים ספורים לפני, הודח השחקן הישאם סלימאן, שהביא לכמה מהדיונים הכי מעניינים מול המצלמות - ומצא חיבור עם לא אחר מאשר הסמן הפוליטי הימיני בין הדיירים, עדי לאון.

"אני חושב שכולם קלטו שהתחברתי מאוד לשי חי, גם התחברתי לעדי, עדי לאון", הוא מספר למרבה ההפתעה בראיון לוואלה! סלבס, "אני קלטתי שיש פה בן אדם שיש לו עומק. זה שאתה, יש לך דעה פוליטית אחרת, זה לא אומר שאני צריך לשנוא אותך. לא ניתן לשנאת חינם לשלוט בנו כבני אדם, אני חושב שאנחנו הצלחנו לעשות את זה בתוך הבית".


עוד רכילות נהדרת באינסטוש

הישאם סלימאן. אבי כהן
פלסטיני זאת לא מילת גנאי. הישאם סלימאן/אבי כהן

סלימאן בן ה-40, שהקהל בארץ מכיר בעיקר בזכות השתתפותו בדרמת הלהיט "פאודה", לא מתרגש מצופים ומגיבים שחושבים שלא הגיע לו להגיע לגמר בגלל מוצאו. "מי שלא טוב לו, אז יום טוב לו", הבהיר, "היו בבית כל מיני משפטים כמו 'אצלכם, בחברה הערבית'. אני חושב שלמרות כל הדעות הקדומות, ניסיתי בכל זאת לשדר, או להסביר או להבהיר שאין כזה דבר. אפילו עדי התחיל להגיד 'כן, כי אתה פלסטיני', הוא התחיל להשתמש במילה הזאת ואפילו לכבד אותה, להבין אותה ומאיפה זה מגיע. פלסטיני זאת לא מילת גנאי".

הרגשת בבית גזענות?
"היה מקרה אחד שהרגשתי שיש פה משהו כזה, התנשאות".

ובתעשיית הבידור הישראלית - יש גזענות כלפי שחקנים ערבים?
"אני יכול להגיד שממש לא. אני חושב שהיחסים ביני לבין כל היוצרים והשחקנים מדהימים, אבל צריך לשבור את החסם הזה - שעדיין חושבים פעמיים אם לתת לשחקן ערבי לעשות תפקיד של יהודי או לא".

עוד באותו נושא

כך גם אתם תהפכו לכוכבי ריאליטי

לכתבה המלאה
הישאם סלימאן. אבי כהן
כבוד להשתתף ב"האח הגדול". סלימאן/אבי כהן

סלימאן, שמגלה שבבחירות הקרובות לכנסת יצביע לחד"ש, מספר שהיה דבר קשה יותר מלשחק על הסט של "פאודה": השהות בבית הריאליטי. "תקשיב, תסתכל לי בעיניים, אתה לא מבין איזו חוויה זאת", הבהיר, "אתה יודע מה, אפילו האח עצמו לא מבין איזו חוויה בתוך הבית, הוא לא מבין ובא לי יום אחד להכניס אותו לתוך הבית ואני אהיה האח הגדול".


וואלה! סלבס רוצה לזלול כנאפה עם הישאם כל היום.

עדי לאון בהאח הגדול VIP. צילום מסך
אדם שיש לו עומק. עדי לאון/צילום מסך
שי חי. דייב שחר, מערכת וואלה!
חבר טוב. שי חי/מערכת וואלה!, דייב שחר
הישאם סלימאן. אבי כהן
אין דבר כזה "אצלכם". הישאם סלימאן/אבי כהן
הישאם סלימאן בסדרה כבודו. אדיבות yes,
פחות קשה מאשר "האח הגדול". סלימאן ב"פאודה"/אדיבות yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully