וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין החדש של ישראל אוגלבו

19.2.2019 / 7:01

אחרי שקטף קמפיין אופנה שפג תוקף, עכשיו זוכה "האח הגדול" קוטף קמפיין חדש במסגרתו יעזור לכם למצוא את החופשה המושלמת ועל הדרך יגלגל כמה עשרות אלפי שקלים לכיסו. וואלה! סלבס עפה על עצמה

ישראל אוגלבו. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
קמפיין חדש. ישראל/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

יש לא מעט כוכבי ריאליטי שנעלמים אחרי שניצלו היטב היטב את 15 דקות התהילה שלהם, יש כאלו שמושכים עוד חמש דקות נוספות ויש כאלו שככל הנראה מתכוונים להישאר כאן לזמן ממושך יותר כמו זוכה "האח הגדול", ישראל אוגלבו, שלא מתכוון להיעלם מהנוף הישראלי בזמן הקרוב, אחרת איך תסבירו את העובדה שהוא קוטף עוד קמפיין?

ישראל אוגלבו, האח הגדול. ניר פקין
15 דקות ועוד קצת/ניר פקין

אחרי שכיכב בקמפיין לרשת אופנה שהחליטה לוותר על שירותיו לאחר עונה אחת, נראה שאוגלבו ממשיך עם פניו קדימה כשהוא קוטף עוד קמפיין, הפעם לחברת תיירות מפורסמת, כשהוא לוהק על תקן הבחור שמסביר להם איך מזמינים את החופשה המושלמת ברשת מבלי ליפול לכל מיני גימיקים ו"תרגילים" של חברות תיירות אחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ישראל אוגלבו חוגג יום הולדת. ניר פקין
עף גבוה/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי האקס של מגי טביבי יככב בקרוב בסרטוני פרסומת של חברת התיירות "אשת טורס", שמציעה לכם להרכיב בעצמכם את חבילת הנופש ובכך לחסוך לא מעט כסף. הקמפיין כולו יהיה סביב העובדה שמדובר באתר ישראלי עם קריצה כמובן, לשמו של כוכב הפרסומת - ישראל. מתוחכם משהו.

וואלה! סלבס מזמינה חופשות רק דרך הספונסרים שלה.

ישראל אוגלבו חוגג יום הולדת. ניר פקין
נשיקות/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully