וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן יוחנן מגלה: האם היא בקטע של לירן שטראובר?

קים וייס

14.2.2019 / 15:19

רגע אחרי שיצאה מהבית הכי מפורסם במדינה, עדן יוחנן התיישבה מול המצלמות וענתה על השאלות הקשות: מה היא חושבת על עדי לאון והאם היא תחכה ללירן שטראובר בתום "האח הגדול"? וואלה! סלבס דיווה

(צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט)

ההדחה אתמול (ד') הייתה ללא ספק אחת המפתיעות, אחרי הכל - עדן יוחנן נחשבה לאחת הדמויות היותר צבעוניות ומסקרנות של עונת ה-VIP בבית "האח הגדול", כך שאת התדהמה היה ניתן לראות גם על פניהם של הדיירים האחרים. רגע אחרי שירדה במדרגות, וואלה! סלבס תפסה אותה לשיחה צפופה וניסתה להבין כמה דברים שממש עניינו אותה.

עדן יוחנן. צילום מסך
הדחה מפתיעה. עדן/צילום מסך

יוחנן, שעוד בכניסה לבית סיפרה לכולם שהיא טרנסג'נדרית, נתקלה בתגובה לא כל כך סימפטית מצידו של עדי לאון שמיד התעניין האם היא עברה ניתוח מלא לשינוי מין. כתגובה, הסבירה לו עדן כי הדרך שבה שאל את השאלה היא חסרת נימוס ולא במקום, "עדי, חיים שלי ואנחנו חברים טובים", אמרה והוסיפה, "הסברתי לו את זה בצורה הכי יפה ואחרי זה להיפך אני חושבת שהוא נתן לי זמן במה, בזה שהוא שאל והתעניין. אין לי מילה אחת רעה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עדן יוחנן, האח הגדול VIP. ניר פקין
דיירת הורסת/ניר פקין

ומה עם לירן שטראובר והמשולש הרומנטי עם נטלי דדון? גם כאן יוחנן שומרת על דיפלומטיות כשהיא עונה, "שזה התחיל, כאילו, איתה הוא כן התחיל בעבר וזה נגמר שם. אה, זהו, אני לא יודעת מה הולך לקרות ומה לא כי עכשיו היה קצת בבית, אה... אמרתי שזה נשאר שלי ושהוא יצא, אם יקרה או אם יהיה אז נעשה עם זה, אבל מעבר לזה הוא חבר טוב שלי ואני מתה עליו".

וואלה! סלבס חולמת כל לילה להתעורר בבוקר ולהיראות כמו עדן.

עדי לאון, האח הגדול VIP. ניר פקין
נפגעה ממנו? עדי/ניר פקין
לירן שטראובר עדן יוחנן בהאח הגדול VIP. צילום מסך
מה קורה ביניהם? עדן ולירן/צילום מסך
עדן יוחנן. צילום מסך
תומכת בויקי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully