וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן, ירדן הראל ולואי עלי מדגימים: כך נראית אהבה

16.2.2019 / 1:00

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר מחמיא. הפעם, השלישייה של לירון ויצמן וגיא זוארץ, יהודה ושלומית קפואים ומה קים באמת מרגישה כלפי קניה? וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל אסתי גינזבורג קונה במכולת. עומר אדם עומד בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון וגלית גוטמן - גם היא עובדת עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

השבוע, וואלה! סלבס אספה עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמדגימות למעריצים איך נראית אהבה - כשהיא של היפים והנוצצים. הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 16/2/19. אינסטגרם, צילום מסך
אייל גולן ודניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

כשקופידון ירה חץ אהבה, דניאל גרינברג בדיוק שמעה את קולו של אייל גולן מסלסל ל#יפה_שלו פיוטים היישר לתוך הנשמה. ואז, הוא ארז אותה לחופשה מעבר לים, שבה התייצבו לתמונה רשמית ראשונה. כי אין זוגיות בלי הצילום המסורתי על שפת הנהר, לא?

רק נראה נוצץ 16/2/19. אינסטגרם, צילום מסך
שלומית מלכה ויהודה לוי/צילום מסך, אינסטגרם

כשקופידון ירה חץ אהבה, הוא ידע שיהודה לוי ימיס את לבה השובב של שלומית מלכה גם בימים הקפואים ביותר בשנה. מה שיודה לא ידע, הוא שיצטרך להמיס גם איברים קטנים אחרים של #יצורים_חיים אחרים שיצטרפו אליהם בכל שלב של המסע - ויאהב את זה!

רק נראה נוצץ 16/2/19. אינסטגרם, צילום מסך
גיא זוארץ, ברקאי חרדל ולירון ויצמן/צילום מסך, אינסטגרם

כשקופידון ירה חץ אהבה, הוא לא תיאר לעצמו שאת חגיגות היום הרומנטי גיא זוארץ ולירון ויצמן יאלצו להעביר זה עם זו ובלי בני הזוג הלא טלוויזיוניים שלהם, רק בגלל העבודה. אז שלח אליהם היישר מטורקיה מבעוד מועד גם את כוכב "#הכלה_מאיסטנבול", ברקאי חרדל, מינוס החברה שלו, רק כדי שיוכלו להתנחם בשלישייה. או להעריץ אותו יחד. או משהו.

רק נראה נוצץ 16/2/19. אינסטגרם, צילום מסך
כריס המסוורת'/צילום מסך, אינסטגרם

כשקופידון ירה חץ אהבה, הוא תיאר לעצמו שהנישואים של כוכב אקשן אוסטרלי מסוקס כמו כריס המסוורת' יכללו כמה שיגועים עם אשתו הקצת פחות מוכרת, אך לא פחות נהדרת. אבל נפילה מגובה רב? בתקווה שהוא לא נפל עליה במקום לתוך המים... ב#שפריץ

רק נראה נוצץ 16/2/19. אינסטגרם, צילום מסך
לואי עלי/צילום מסך, אינסטגרם

כשקופידון ירה חץ אהבה, הוא בטח בנה על כך שהגברת הנהדרת תוקסם כשהזמר יציג את עצמו ב"#נעים_מאוד_לואי עלי". אחר כך, העובדה שהוא מועך איבר כזה או אחר שלו לעברה, כבר תתקבל בחיוך ולא בתלונה.

רק נראה נוצץ 16/2/19. אינסטגרם, צילום מסך
ירדן הראל/צילום מסך, אינסטגרם

כשקופידון ירה חץ אהבה, הוא היה בטוח שלא משנה מי הגבר שיכבוש את לבה של ירדן הראל, כנראה ייהנה מניחוח הטבע המדהים שהיא מביאה איתה לכל מקום. לכן, כנראה, שלח לה חתיך שבוודאי יודע להבדיל בין פריחת היסמין, בריזה של לוונדר בר לבין ריח חרצית רעננה. #למיטיבי_לכת_בלבד

רק נראה נוצץ 16/2/19. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט וקים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: כשקופידון ירה חץ אהבה, הוא לא גילה לקים קרדשיאן שקניה ווסט לא ישן בלילות, כי ככה גאונים שמאוהבים בעיקר בעצמם פועלים. כך שבמהלך היום, כשהיא ערה, מציק שהוא נאלץ להשלים שעות תנומה. #כדורי_שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully