וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה (לא) בהלם: מה הריב המצולם הכי מזעזע של אייל ברקוביץ'?

וואלה! סלבס

16.2.2019 / 0:56

ברקו רב עם ההיא, התווכח עם ההוא וצעק על ההם - והכל מול מצלמות תכנית האירוח שלו עם אופירה. עכשיו, וואלה! סלבס רוצה שתחליטו עם מי היה הפיצוץ הכי מיותר של ברקוביץ': אביבית בר זוהר, מני נפתלי או דווקא מול טיטי איינאו? בחרו

"אופירה וברקוביץ'": מהדורת ה-16 במרץ, 2018. צילום מסך
אש באולפן. אייל ברקוביץ' יחד עם אופירה אסייג/צילום מסך

יש כאלה שאוהבים להתווכח, סתם לשם ההתנצחות, אבל ברקו, כלומר אייל ברקוביץ' - החצי השני של אופירה בתכנית הראיונות לכבוד ערב שבת שלהם? הוא מתווכח כי הוא רוצה להביע את דעתו. נכון, אז דעתו המלומדת היא לא תמיד חיובית, לא תמיד מתקבלת על כולם, בטוח שלא פוליטיקלי-קורקט, אבל תמיד עושה הרבה רעש, בטח כשהיא נאמרת מול המצלמות או מול אחד מהאורחים המכובדים שלו באולפן.

עם מי הכדורגלן במיל' לא הגיע למצב של שערורייה, אחרי ראיון כזה או שיחה אחרת: את טיטי איינאו הרגיז בעקבות מחאת הקהילה האתיופית, עם ענבל אור צעק כשהגיעה לספר על פשיטת הרגל שלה ואת מני נפתלי סילק מהאולפן. סקנדל, כבר אמרו לפני וכנראה יגידו גם בעתיד.

רכלו על ברקו והסכסוכים באינסטגרם

אחרי שבשבוע שעבר הגיע לעוד פיצוץ עם אביבית בר זוהר, שבימים שאחר כך טענה שיכלה לתבוע אותו על דברים שאמר לה - מה שגרר גם התנצלות על חוסר ההבנה, לטענתו, מצדו - וואלה! סלבס החליטה להציג בפניכם כמה הוויכוחים הכי גדולים שלו בתקופה שבה משודר התכנית ובקש מכם לקבוע: מה ה"מריבה" הטלוויזיונית הכי מיותרת של ברקו, החיכוך הכי נמנע, הפיצוץ הלא הולם? אתם בוחרים.

אייל ברקוביץ', אופירה אסייג. שלומי גבאי
נשיקות. ברקוביץ'/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully