וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב בדרך לככב ב"פאודה"?

14.2.2019 / 11:56

פרסום ראשון: הזמרת המפורסמת נמצאת במגעים מתקדמים עם הפקת סדרת הדרמה המצליחה שעובדת בימים אלו על עונה שלישית, כך שאם הכל ילך כשורה - אתם תראו אותה על המסך הקטן ממש בקרוב. וואלה! סלבס מסתערבת

נינט טייב. אביב חופי
בדרך לטלוויזיה. נינט/אביב חופי

נראה שהשנה הזו היא ללא ספק השנה שבה נינט טייב תוכיח לכולם שהיא לא רק זמרת מדהימה, אמא הורסת ואישה מושלמת אלא גם שחקנית מן השורה הראשונה. אחרי שכיכבה בתפקיד הראשי בסדרת הדרמה "בשבילה גיבורים עפים", קטפה תפקיד ראשי בסרט הוליוודי על סיפורה של הרוצחת המפורסמת ברנדה אן ספנסר - עכשיו הגברת ההורסת בדרך לתפקיד בעוד דרמה טלוויזיונית.

בואו לרכל על התפקיד החדש של נינט באינסטגרם

נינט טייב. ניר פקין
השנה שלה במשחק/ניר פקין

אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שצחי הלוי לא ימשיך לעונה הבאה של דרמת האקשן "פאודה", עכשיו היא גם שמחה להיות הראשונה שמבשרת לכם שלאחרונה מי שניגשה לאודישנים לעונה השלישית היא לא אחרת מאשר הגברת טייב, שאף עברה אודישן מוצלח ונמצאת במגעים מתקדמים עם הפקת התכנית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נינט טייב. שוקה כהן
תשחק אשת שב"כ?/שוקה כהן

"נינט עשתה אודישן ממש טוב", סיפר גורם בהפקה, "ומצאה חן מאוד בעיני ליאור רז, אבל היו עוד מועמדות למרות שרובן כבר קיבלו תשובה שלילית, כך שהסיכוי של נינט רק גובר וסביר להניח שאם הכל ילך כשורה, היא תעשה את זה". מקורב לזמרת סיפר לוואלה! סלבס כי גם טייב הביעה עניין לקחת חלק בסדרה, "אם זה לא ייפול על אילוצי לו"ז בגלל צילומי הסרט, יש סיכוי שבקרוב תראו אותה על המסך הקטן".

וואלה! סלבס חולמת להיות נינט טייב רק בשביל ללבוש את האוברול מכוכב נולד.

נינט טייב. רפי דלויה
משחקת אותה קשוחה/רפי דלויה
נינט טייב. ניר פקין
אל תתעסקו איתה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully