וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמה, לאן אתה עף? הכנפיים של בן אל תבורי לא נורמליות!

13.2.2019 / 11:15

אמש (ג') נבחר הזוכה בגמר "הכוכב הבא" שייצג אותנו באירוויזיון ועם כל הכבוד להרמות לקובי מרימי, אנחנו לא מצליחות להירגע מהכנפיים של בן אל תבורי, הלוק המעולה של רותם סלע ונעלי הספייס גירלז של נטע ברזילי. כל הלוקים מהערב המוזיקלי

קובי מרימי, גמר הכוכב הבא. אורטל דהן,
הזוכה הגדול של הערב - קובי מרימי/אורטל דהן

אמש (ג') נבחר "הכוכב הבא לאירוויזיון", קובי מרימי, שייצג את ישראל במאי הקרוב בתל אביב וזה ממש לא הטייטל היחידי שהוא זכה בו. בסקירה מעמיקה של כל הכוכבים שהגיעו לפקוד את התוכנית שהגיעה לשיאי רייטינג מרשימים, הוא גם היה בין הבודדים שנראה בשיאו בשתי חליפות נהדרות, האחת עם בלייזר שחור קלאסי והשנייה בז'קט לבן פלוס עניבת פפיון.

מייצר השערוריות של הצמד המוזיקלי מפאנל השופטים, בן אל תבורי, הגיע באאוטפיט של נובוריש דוג תחת שרביטו של המעצב מעוז דהאן שמלביש את סטטיק ותבורי מהיום הראשון. החולצה דווקא מצאה חן בעינינו וגם הבלינג בלינג עשה את העבודה ופתאום נגלו הכנפיים הלא נורמליות שהולבשו על גבו של הכוכב כאילו ונלקחו ממחסן תחפושות "לב". אז זהו, שלא. מי שאחראי לפיס המוגזם הוא המותג המקומי ארקטה, אותו אחד שגם דאג לכוכב לקונסטרוקציית המצופים הוורודים עם העתק מדויק של הכתב הידוע של בית האופנה אוף-וויט.

לעוד חדשות אופנתיות:
המסלול לגבר האבוד: מה כן תרכוש בוולנטיינ'ז ומה ממש אבל ממש לא?
יהלומים ב-200 ש"ח ו'איט בג' חדש: חדשות מרגשות לפאשניסטות המקומיות

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שאט אפ! הכנפיים של בן אל תבורי

בן אל תבורי. יח"צ,
טוטאל לוק של נובוריש דוג וכנפיים של ארקטה/יח"צ

התגובות מצד הגולשים ברשת? ממש לא איחרו לבוא: "מה קורה ג'ון סנואו וחאליסי על קראק?" הגיב צופה נלהב כשהשווה את סטטיק ובן אל לכוכבים הלוהטים מ"משחקי הכס". אחיו של הראל סקעת לעומת זאת הסתפק בלהעתיק את פניו של בן אל על גופה של מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט עם כנפיים. סיים סיים, רק פחות נוצץ.

עוד באותו נושא

מצעד המוגזמות: המתלבשות הטובות והרעות מטקס פרסי הגראמי

לכתבה המלאה
סטטיק, בן אל תבורי. יח"צ,
הצמד בסטיילינג והלבשה של המעצב מעוז דהאן/יח"צ

הקרקסים נמשכו עם זוכת האירוויזיון של השנה שעברה, נטע ברזילי, שהגיעה בשמלה נפוחה בטירוף בשלל גווני ורוד, פלוס שובל ומחוך שמעט הקשה עליה לזוז של מעצבת מקומית בשם sio meghan couture ונעליים בהשראת הספייס גירלז. איתי בצלאלי שהיה אחראי ללוק המוגזם של ברזילי דאג גם למאיה בוסקילה שנראתה בשמלה לבנה שקופה של קיי קיי קוטור בתוספת נוצות בידיים שלא הצליחה להעביר אותה לשלב המכריע.

נטע ברזילי בשמלה של Sio Megan

מאיה בוסקילה בשמלה של kk couture

מאיה בוסקילה. יח"צ,
אכזבה. אפשר היה הרבה יותר טוב/יח"צ

על מה כן התענגנו? על הלוק המדויק של רותם סלע עם שמלה אדומה וסופר סקסית של ענבל דרור תחת הסטיילינג של ראובן כהן, תכשיטים של פדני וגלאם נהדר של אסף בבו ויניב זאדה. גם שירי מימון נראתה במיטבה עם שמלת מיני חומה של עדן לוי, מעצבת צעירה מבאר שבע, בשילוב שרוולים ארוכים ומעט נפוחים באיזור הכתפיים ועגילים משגעים של פדני. סטיילינג של סיון חימי, שיער של מאור קידושים ואיפור של תהילה גוטליב, הצוות שליווה אותה לאורך כל העונה.

רותם סלע בשמלה של ענבל דרור

רותם סלע. יח"צ,
משגעת, נקודה. רותם סלע/יח"צ

שירי מימון בשמלה חומה של עדן לוי ותכשיטים של פדני

שירי מימון. יח"צ,
הביאה לא מעט לוקים מוצלחים העונה/יח"צ

הפופסטאר הצעיר יונתן מרגי הביא לנו קצת אבק כוכבים עם טוטאל לוק מחזיר אור ובלונד פלטין אה-לה ג'סטין ביבר בימי הזוהר ועדן בן זקן שהגיעה לתת נאמבר עם סטטיק, בן אל וסטפן הפציעה בחליפה אדומה של המעצב עידן כהן, פלוס שסע מאוד לא ברור ברגל שמאל וגם בגזרת השיער ראינו ימים טובים יותר, בהרבה.

יונתן מרגי עושה ג'סטין ביבר

עדן בן זקן בחליפה של עידן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully