וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה גרנדה מצייצת נגד קארדי בי ומתחרטת

11.2.2019 / 12:02

הזמרת המוכשרת שביטלה את ההופעה שלה בטקס המוזיקה החשוב, התעצבנה שפרס אלבום הראפ הלך לקארדי בי ולא לאקס שלה, מאק מילר, וצייצה את המילים: "פאק", "זבל" אבל החליטה למחוק ולהתנצל בפני הראפרית. וואלה! סלבס זועמת

אריאנה גרנדה. מערכת וואלה! NEWS
ראש בראש! אריאנה נגד קארדי/מערכת וואלה! NEWS

טקס הגראמי שנערך הלילה (א') בארצות הברית ייצר לא מעט כותרות - החל מהאאוטפיטים הבלתי נשכחים של הכוכבות הגדולות דרך ההופעה המחשמלת של אלישיה קיז ועד למילים של מישל אובמה, נראה שהטקס השנה היה נוצץ במיוחד. כלומר, עד הרגע שאריאנה גרנדה החליטה לפתוח את הפה שלה. או יותר נכון לצייץ את מחשבותיה.

בואו לרכל על ההתפרצות של אריאנה באינסטגרם

אריאנה גרנדה. GettyImages
כועסת שלא קיבל את הפרס. אריאנה ומאק/GettyImages

כזכור, גרנדה שהייתה אמורה להופיע בטקס - החליטה לבטל את ההופעה שלה ברגע האחרון וזאת לאחר שהפקת האירוע לא אישרה לה לבחור את השירים איתם תשיר. הזמרת המוכשרת אמנם החרימה את הטקס אך עקבה אחריו באדיקות זאת לאחר שהאקס המנוח שלה, מאק מילר, היה מועמד לפרס אלבום הראפ הטוב של השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אריאנה גרנדה. GettyImages
לא צריכה את הגראמי!/GettyImages

לצערה של אריאנה, הפרס הנוצץ הלך בסוף לראפרית המוכשרת, קארדי בי - דבר שעורר את זעמה של גרנדה שהחליטה לצייץ מספר מחמאות חמות כמו "פאק", "חרא" ו"בולשיט". נראה שהזמרת הצעירה הבינה שהיא קצת נסחפה ומיהרה למחוק את הציוצים תוך שהיא מסבירה שהכוונה לא הייתה לראפרית שהיא מעריכה מאוד אלא להפקת הטקס שאף טרחו להטיס את ההורים של מילר כל הדרך ללוס אנג'לס, דבר המרמז על כך שהוא עתיד לזכות בפרס הנכסף. אז זהו, שלא. תכלס? צודקת!

וואלה! סלבס רוצה לשים לאריאנה 7 טבעות ולנשום עמוק.

אריאנה גרנדה. צילום מסך
צייצה ומחקה/צילום מסך
אריאנה גרנדה. צילום מסך
פה מלוכלך/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully