וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גרוס: "אני חושב ששי חי עשה טעות"

אמנון גולדמן

11.2.2019 / 0:01

המודח הרביעי מבית האח הגדול התיישב מול המצלמות וניסה להבין מה גרם להדחה שלו ולמה כולם טוענים שהוא ושי חי רבו בזמן שהוא רק אמר לו את כל האמת בפנים. וואלה! סלבס צבא האמת

עידו שחם

אם חיפשתם עוד הוכחות לכך שצבא האמת של שי חי קיים ובועט, הרי אתמול נדמה היה שקיבלתם הוכחה זאת לאחר שהצופים החליטו להדיח מהבית את הבמאי המפורסם, אורי גרוס, כך שאם שואלים את אנשי הצבא של שי, הסיבה היא "הבגידה" של הבמאי המפורסם בחברו הטוב, כשזה החליט לצאת כנגדו בעקבות המהלך שעשה עם עדן יוחנן.

אורי גרוס, האח הגדול VIP. ניר פקין
המודח הרביעי. אורי/ניר פקין

רגע אחרי שהודח וירד במדרגות של הבית בנווה אילן, תפסה וואלה! סלבס את גרוס לשיחה צפופה להבין האם היה קשר בין הדברים שאמר על שי חי לבין ההדחה, " אני לא יודע מה קרה שלכלתי על שי חי אני חושב, וגם אמרתי את זה לשי חי אז ככה שלא לכלתי עליו, שהמהלך שלו לפוצץ את מה שעדן אמרה היה בעיניי מיותר".

- בעקבות הלכלוכים שלך על שי חי מה תגיד לגולשים שאומרים שאתה סכסכן

"קודם כל זה מופרך לכלוכים על שי חי, שי חי היה החבר הכי טוב שלי בבית אני אוהב אותו מאוד. לא הכרתי אותו קודם החיבור איתו היה מידי, מותר שתהיה בין חברים ביקורת אני חושב שכל מי שראה את מה שהיה בית מבין שמה שהיה לי עם שי חי זה דיאלוג, ועל הפיצוץ הגדול חשבתי שהוא עשה טעות, זה הכל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
התסריטאי אורי גרוס בפרמיירת "לצבי יש בעיה" בסינמטק תל אביב. ענת מוסברג,
לכלך על שי חי?/ענת מוסברג

רגע לאחר ההדחה, וואלה! סלבס ביקשה מכם לשלוח שאלות שמעניינות אתכם לבמאי המפורסם, כך שהשאלה שחזרה על עצמה הייתה בדבר עונות נוספות לשתי הסדרות שיצר "או בוי" ו"פוראבר" - על כך ענה גרוס, " אני לא יודע , אני נכנסתי שפוראבר הייתה בתחילת שידורה ואני מקווה שהצליחה ואו בוי אני לא יודע איפה זה עומד".

ומה בדבר הגמר הגדול, מי לדעתו יגיע לשם? על כך יש לאורי תשובה קצת יותר ברורה, "אני חושב שהארבעה האחרונים אם אני צריך לשים את השמות זה בן זיני ואסף, ויקי ושי". שיהיה בהצלחה לכולם.

וואלה! סלבס עדיין מחכה לתפקיד אורח שלה ב"פוראבר". סתם כי יש לה קראש על עומר חזן.

אורי גרוס. אביב חופי
מי רביעיית הגמר?/אביב חופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש עונה נוספת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully