וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי מרטין שלח את הזמרת שלו ל-2025

10.2.2019 / 12:26

רגע לפני שהריאליטי החדש עולה על מסך הטלוויזיה שלכם, וואלה! סלבס חושפת כאן את אחת המתמודדות היותר צבעוניות שיכנסו היום לעיר המסתורית. אז מה הקשר של ריקי מרטין? וואלה! סלבס בלאמוס

אינסטגרם
כלנית מרון. צילום מסך
הדיירת החדשה. כלנית/צילום מסך

כל השמועות כבר נשמעו, כל הספקולציות כבר נאמרו ונראה שאף אחד לא באמת יודע מה צפוי לכם הערב כשקורין גדעון וארז טל יחשפו את העיר החדשה בריאליטי שיעלה היום על המסך וינסה לתת פייט לריאליטי המוכר והאהוב "האח הגדול VIP". אז זהו, שלא מדויק, כי וואלה! סלבס, אחת שיודעת הכל, הצליחה לשים את ידיה על מידע סודי וחושפת כאן לראשונה את זהותה של אחת המתמודדות שיכנסו הערב לעיר המסתורית.

כלנית מרון. צילום מסך
איפה ריקי מרטין?/צילום מסך

אז למרות שלל השמועות, נראה שבידיה של הגברת הראשונה של עולם הרכילות יש דווקא מידע מאוד מדויק על זהות אחת המתמודדות היותר צבעוניות שיכנסו לפורמט החדש, אז קבלו את כלנית מרון, זמרת בשנות ה-40 לחייה המתגוררות ברחובות ותכנס היום לבית. אם השם מוכר לכם זה רק בגלל שמרום כבר השתתפה בעבר בריאליטי אחר, כזה שעוסק בשירה, "הכוכב הבא", אך לצערה - היא לא זכתה בתחרות.

כלנית מרון. צילום מסך
חובבת ריאליטי/צילום מסך

אך נראה שזה לא הניסיון היחיד של הגברת מרון מול המצלמות, כי כלנית, גרושה פלוס שלושה ילדים, ניסתה את מזלה מעבר לים כך שברגע השיא של הקריירה שלה - היא שימשה כזמרת הליווי של ריקי מרטין בסיבוב ההופעות שלו אך לבסוף החליטה לוותר על החלום המתוק ולשוב לארץ, בתקווה שבריאליטי החדש יהיה לה יותר מזל.

וואלה! סלבס רצתה להיכנס לריאליטי על תקן זמרת הליווי של שלווה ברטי.

כלנית מרון. צילום מסך
גרושה פלוס 3/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully