וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אביבה תבורי פותחת פה על בן אל

8.2.2019 / 0:01

בזמן שעומר דרור נפש עם החברה בהודו, אביבה תבורי לא חסכה במילים על הבן המפורסם שלה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה 8.2.19

את הרשימה נפתח עם קצת תמונות שיגרמו לכולכם להזיל ריר, לשפשף את העיניים ובעיקר להתפוצץ מקנאה, כי עומר דרור והחברה הישנה-חדשה, מיכל פרס, החליטו לצאת לירח דבש אבל בלי החתונה, כך שבימים אלו הם מבלים להנאתם בהודו ואתם צופים להנאתכם בתמונות של השחקן משוויץ בקוביות שלו.

עומר דרור. תמונות גולשים
שש קוביות! עומר ומיכל/תמונות גולשים

קדימה למקום הרביעי, כי בזמן שדרור מסתובב לו בין פילים ומדביק נקודות אדומות על המצח, אדם לוין הופיע במחצית של משחק הסופרבול במה שהוגדר כהופעה המשעממת של כל הזמנים, כך שגם הניסיון שלו לעורר קצת עניין.. אם לא בשואו אז לפחות בכך שהוריד חולצה - נתקל הזמר המסוקס בלא מעט ביקורת זאת לאחר שג'נט ג'קסון עשתה את אותו דבר לפני 15 שנים ונקנסה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אדם לוין ומארון 5 בסופרבול 2019. GettyImages
רואים לך את הפטמות. אדם/GettyImages

ומרוק סטאר אחד לאחר, אז תגידו מברוק לעברי לידר שעבר לגור בפנטהאוז מפואר בבניין יוקרתי ברמת אביב ג', כל זה לא היה מעניין אם הדייר הקודם בדירה לא היה בן זיני שאמנם היום גר בבית המפורסם במדינה אבל לפני כן היה גר באותו פנטהאוז אליו עבר לידר.

עברי לידר. ניר פקין
איך החדר של בן זיני? עברי/ניר פקין

ואם בכוכבים גאים עסקינן אז קבלו את כוכב השבוע, אסי עזר, שהחליט לחבוש על ראשו את הכובע של הברון רוטשילד כשהודיע שאת כל הכסף שהוא ירוויח מהנחיית האירוויזיון שזה 105,00 שקלים - הוא מתכוון לתרום לארגון הנוער הגאה שעוזר לבני נוער מהקהילה הלהט"בית.

אסי עזר. ניר פקין
יצא צדיק! אסי/ניר פקין

הגענו למקום הראשון, שם נמצאת, איך לא, משפחת קרדשיאן הישראלית, כי מה קורה כשאמא אביבה תבורי מודחת מבית האח הגדול ושומעת על כך שהבן שלה, בן אל, נפרד מאם בנו ולא רק זה, אלא גם מפריח נשיקות לבחורה אלמונית במועדון ניו יורקי בסטורי שפורסם ברשתות החברתיות?

אביבה תבורי. גולשים, צילום מסך
מה יש לך להגיד? אביבה ובן אל/צילום מסך, גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully