וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: הכוכבים המבוגרים "נפגשו" עם עצמם כצעירים, מי הכי מרשים?

וואלה! סלבס

8.2.2019 / 0:19

אמן הפוטושופ שמשגע את העולם עם יצירות שבהם הוא מחבר כוכבים מבוגרים כמו מדונה, ג'ורג' קלוני, בראד פיט או ג'וליה רוברט לתמונות עם עצמם כצעירים, הגיע לכותרות השבוע. וואלה! סלבס מזמינה אתכם לדרג ולקבוע - מה השילוב הכי מדהים?

כוכבים "מצולמים" עם עצמכם כצעירים. אינסטגרם, צילום מסך
השילוב הכי מדהים? אתם קובעים. יצירות של האמן ארד גלניק/צילום מסך, אינסטגרם

אם הייתה תופעה ויראלית אחת ששיגעה את הגלובוס השבוע, אלה כנראה היו תמונות הכוכבים הצעירים-מבוגרים, שייצר האמן ההולנדי, ארד גלניק. כאשף פוטושופ, לקח תמונות נושנות של אנשי בידור מבוגרים (מי יותר ומי פחות), כמו ג'ורג' קלוני, בונו, ג'ניפר אניסטון או מדונה ושילב אותן עם תמונות שלהם כאמנים צעירים, במה שנדמה כאילו הסטאר חזר לעבר לתמונה משותפת. התוצאה? בחזרה לעתיד וזה לא פחות ממדהים.

ככה זה כשקייט מוס מדגמנת עם עצמה כילדה, ג'וליה רוברטס בת זמננו פוגשת מחדש את ההיא מתקופת "אישה יפה", בעוד שבראד פיט נראה לוהט כשנות החמישים לחייו, בדיוק כמו שהיה אי אז בשנות העשרים לחייו. . נכון, מדובר בתעלול גרפי שנעשה באמצעות עריכה מתוחכמת, אבל כזה שאין חובב בידור אחד שלא יתלהב ממנו.

רכלו על תעלולי הפוטושופ באינסטגרם

קסם? מרוב התרגשות, וואלה! סלבס מזמינה אתכם לא רק לבחון את התמונות של הכוכבים הכפולים, בהם ביונסה, ג'סטין ביבר וליאונרדו דיקפריו, אלא לדרג ולקבוע מה השילוב המוצלח ביותר. אז מה תהיה התמונה שתתברג במקום הראשון? אתם קובעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully