וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר חושף: "אני תורם את כל הכסף מהנחיית האירוויזיון"

4.2.2019 / 14:03

המנחה הגאה, שינחה את האירוויזיון בישראל, חשף היום (ב') מה הסכום שיקבל על הנחיית האירוויזיון והודיע כי את כל הסכום שקיבל - הוא יתרום לארגון הנוער הגאה. וואלה! סלבס מאוהבת

אסי עזר. ראובן קסטרו
יתרום את הכסף. אסי (צילום: ראובן קסטרו)/ראובן קסטרו

מדי יום, וואלה! סלבס נתקלת בלא מעט מעשים טובים שהמפורסמים המקומיים עושים: חלקם מגיעים להופיע מול עמותות של משפחות קשות יום, אחרים נוסעים לבתי חולים לשמח ילדים חולים וחלק מגשימים חלומות לילדים עם מוגבלויות אבל אין הרבה מפורסמים שגם תורמים מכספם האישי, בטח לא סכומים בעלי שישה מספרים, זו אולי הסיבה שוואלה! סלבס התרגשה כל כך כשגילתה שאסי עזר החליט לתרום את כל הכסף שירוויח מהנחיית האירוויזיון למען ארגון הנוער הגאה.

לוסי איוב ואסי עזר, שניים מארבעת מנחי אירוויזיון 2019, בטקס העברת מפתחות האירוויזיון. רפי דלויה
כמה ירוויח? אסי ולוסי (צילום: רפי דלויה)/רפי דלויה

אסי, הומו מוצהר, הודיע היום קבל עם ואינסטא, כי את כל הכסף שירוויח מהנחיית תחרות המוזיקה שתתקיים בישראל - הוא יתרום למען איגי, שזה ארגון שעוזר לנוער גאה ופרוס בכל רחבי הארץ. עזר, נשמה טובה שכזו, ידוע בפעילות ובהירתמות שלו למען הארגון, כך שרק לפני חודשיים הוא הנחה את ערב ההתרמה השנתי. אז מה הסכום המטורף שאסי יתרום, אתם בטח שואלים? מדובר, שימו לב, ב-105,000 שקלים.


"איגי, ארגון הנוער הגאה, הוא הבית השני של בני ובנות הנוער הלהט"בים בישראל. הדרך היחידה שלהם להתקיים היא באמצעות תרומות! השנה הם צריכים לגייס מעל מיליון שקלים כדי להמשיך לטפל בנוער שלנוף, בדור העתיד. לכן, החלטתי לתרום את כל השכר שלי מהנחיית האירוויזיון השנה, 105,000 שקלים לאיגי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אסי עזר. ראובן קסטרו
הנדבן הידוע. אסי/ראובן קסטרו

- אסי, ממש הברון רוטשילד
להנחות את האירוויזיון אני בטח ובטח לא עושה בשביל הכסף, זה בשביל הנשמה ובשביל הכבוד לייצג את המדינה בכבוד! ואם אפשר לעשות עם השכר שהם משלמים משהו טוב, אז למה לא? איגי זה ארגון שאני מכיר כבר שנים, וזה רק טבעי שאעשה כל מה שאני יכול כדי לסייע להם בעבודת הקודש הזאת".

רוצים גם אתם לתרום? לחצו על הלינק.

וואלה! סלבס נמשכת לאסי עזר ברמות וקוראת לכולכם לתרום.

אסי עזר. רונן אקרמן, מערכת וואלה! NEWS
איזה מלאך (צילום: רונן אקרמן)/מערכת וואלה! NEWS, רונן אקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully