וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטי איינאו לאייל ברקוביץ': "חי בסרט של צפון תל אביב"

31.1.2019 / 16:02

בצל המחאה של העדה האתיופית, הגיעה טיטי איינאו ביחד עם ח"כ פנינה תמנו שטה להתארח באולפן של אופירה וברקו, אלא שאז המילים של אייל הרתיחו את הבנות - שלא הסכימו לצאת מהאולפן עד שלא יתנצל. וואלה! סלבס צו פיוס

טיטי איינאו, אייל ברקוביץ'. מערכת וואלה! NEWS
ראש בראש. אייל ברקוביץ' וטיטי איינאו/מערכת וואלה! NEWS

נראה שמחאת העדה האתיופית כנגד היחס המזלזל שבני העדה מקבלים מהמשטרה ומהציבור עורר לא מעט עניין בכלי התקשורת השונים. אחרי ההפגנה הגדולה שהתרחשה אתמול (ד') בכיכר רבין, הוזמנו היום נציגות בולטות מהקהילה - מלכת היופי במיל', טיטי איינאו וחברת הכנסת פנינה תמנו שטה - להתארח באולפן תכנית הראיונות של צמד המגישים אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. התוצאה: פיצוץ במהלך השידור.

אייל ברקוביץ'. אלירן אביטל
הרחיק לכת? ברקו/אלירן אביטל

העניינים החלו על מי מנוחות, אלא שאז ברקו החליט לפתוח את הפה ושאל את טיטי למה היא ובני העדה שלה צריכים לחיות על חשבונם. השאלה, מן הסתם הרתיחה את שתי האורחות, שהחליטו שלא לשתוק והחזירו למגיש באותו המטבע. עדי ראייה שהיו במקום ידעו לספר שהעניינים באולפן התלהטו והמילים הרגועות הפכו לצעקות מול המצלמות ולשיח פחות נעים, בלשון המעטה.

לאחר הריאיון הודיעו איינאו ושטה כי הן לא מוכנות שהריאיון ישודר ודרשו לגנוז אותו, או לצלם המשך לשיחה, בו ברקו לא ידבר אליהן בצורה מזלזלת. ובכן, זה בדיוק מה שקרה.

עוד באותו נושא

כך גם אתם תהפכו לכוכבי ריאליטי

לכתבה המלאה
איל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
אשם או לא? ברקוביץ'/ברני ארדוב

בשיחה עם וואלה! סלבס אמרה איינאו, כי "מה שקרה זה שברקו לא מבין ואין לו שום מושג או סטטוס על מצב הקהיל והוא פיזר פה דעות חשוכות לכל עבר". הדוגמנית, שמרצה בכל העולם ומספרת את סיפורה האישי למול אלפי אנשים, המשיכה בכך ש"אתמול צעדו 20 אלף איש למען שוויון, היום הוא בא ואומר שאני רוצה את הכסף שלו! אני הרווחתי ביושר את כל מה שהשגתי בחיים, לא בשביל שבן אדם אטום וחשוך כמו ברקו ידבר אליי ככה ויפיץ שקרים בטלוויזיה".

"אין לי בעיה שאלה הדעות שלו, אבל תבדוק מה העובדות", אמרה איינאו, "אתה בן אדם עם הרבה כוח ולכן יש לי בעיה עם זה שהדעות שלך לא ריאליות ולא קרובות למציאות, אתה מדבר שטויות על גבי שטויות".

טיטי, מה קרה באולפן?
"מה שקרה זה שהבחור לא נתן לי לדבר, לא נתן לנו להוציא מילה מהפה! הוא לא מכיר את המציאות שלנו, הוא חי בסרט של צפון תל אביב, הוא לא יודע מה זה לצאת בשישי בערב ועוצרים אותך כי אתה שחור, יש לי בעיה שאנשים מדברים בלי לדעת על מה הם מדברים".

וואלה! סלבס בעד שוויון זכויות מלא.

פנינה תמנו - שטה ביום עיון לחברי הכנסת החדשים, ינואר 2013. טלי מאייר
הזדעזעה מהדברים. ח"כ פנינה תמנו שטה/טלי מאייר
טיטי איינאו. אור גפן,
לא הסכימה שהריאיון ישודר. טיטי איינאו/אור גפן
כיכר רבין מלמעלה בעת הפגנת בני העדה האתיופית במחאה על הריגת יהודה ביאדגה, 30 בינואר 2019. ראובן קסטרו
דורשים שוויון. ההפגנה אתמול/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully