וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תראו את אסי עזר ורותם סלע פחות על המסך

1.2.2019 / 0:02

בזמן שבן אל תבורי החליט לצאת נגד התקשורת בישראל, אנה ארונוב אמרה "איי דו" לבן הזוג שהכירה בתכנית הריאליטי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, בואו נתחיל

מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם מברוק לקותי סבג שלא רק שהציע נישואים לבת הזוג, מגי אזרזר, עכשיו הוא גם פותח עסק חדש ודי מפתיע - אז מעכשיו מר סבג הוא הבעלים של מבשלת בירה. כן, נראה שהזוכה של האח הגדול החליט להשקיע את הכסף שלו על מקום שמייצר בירה.

מגי אזרזר עם טבעת האירוסים. גרנייה,
מזל טוב! מגי/גרנייה

קדימה למקום הרביעי, שם עדיין בענייני מזל טוב כי הדוגמנית ואשת הסטייל, רונית יודקביץ', שאחרי שלוש שנות זוגיות אמרה "איי דו" לבן הזוג שלה, אלי ברק, ולא חסכה בפוסט ארוך בו הסבירה כמה היא לא מופתעת מההצעה שהייתה די מתבקשת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רונית יודקביץ'. צילום מסך
וגם לך! רונית/צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, וכן, גם שם אתם מאחלים מזל טוב, הפעם לאנה ארונוב שיצאה לחפש אהבה בתכנית ריאליטי וחזרה עם טבעת יהלום מנצנצת. אז למרות שהיא קצת כועסת על וואלה! סלבס שחשפה את הזוגיות שלה עוד בטרם נגמרה התכנית ועשתה לכם ספוילר, נאחל לה מזל טוב.

אנה ארונוב מאורסת. ייצוג 1,
מאורסת! אנה ואייל/ייצוג 1

אל המקום השני והמכובד מגיע מי שהזוגיות שלו לא כל כך צלחה למרות הילד המתוק שהגיח לאוויר העולם, כך שבשבוע החולף תעשייה שלמה הייתה בהלם מסרטון שעלה לרשתות החברתיות בו נראה בן אל תבורי מבלה במועדון לילה בניו יורק ומפריח נשיקות לאוויר עם מישהי שהיא לא אורטל עמר. אם לא די בכך, תבורי שהתעצבן על הפרסומים השונים - החליט לחסום את כל עמודי האינסטגרם של אתרי הרכילות מהפרופיל שלו.

בן אל תבורי, אלכסנדרה לווינאס. אינסטגרם, צילום מסך
מי שמשתולל עם בחורות זרות שלא יתפלא שהוא קם... בן אל/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו למקום הראשון, שם נמצא הפאוור קאפל הלוהט - אסי עזר ורותם סלע - שגרם ללא מעט הרמות גבה לאחר הפרסום בוואלה! סלבס כי השניים נפרדו מקמפיין הפרסום שהכניס להם לא מעט שטרות לחשבון הבנק וגרמו לכולם לתהות האם מדובר בהתחלה של הסוף?

אסי עזר ורותם סלע הכוכב הבא. אבי כהן
אל תיעלמו! אסי ורותם/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully