וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית יודקביץ' מאורסת

30.1.2019 / 10:40

שלוש שנים לאחר שהכירה את בן זוגה - רונית יודקביץ' קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה, אלי ברק. ולא, היא לא מופתעת. וואלה! סלבס סורפרייז?

רונית יודקביץ'. צילום מסך
שיהיה במזל! רונית ואלי/צילום מסך

איזו אישה נשואה לא מכירה את הרגע המפתיע שבו בן הזוג אומר לך שיש לן משהו חשוב להגיד לך ופותח במשפט בו הוא מסביר לך כמה הןא אוהב אותך ואז שולף קופסא יוקרתית עם טבעת נוצצת? אז זהו, שרונית יודקביץ' בכלל לא הופתעה כשבן הזוג שלה, אלי ברק, שלף את הטבעת ושאל את השאלה. לא, היא אפילו מופתעת מנשים שכן מופתעות.

רונית יודקביץ'. צילום מסך
לא מופתעת/צילום מסך

יודקביץ', שקיבלה הצעת נישואים מבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, פרסמה הבוקר (ד') פוסט בו כתבה "למה אנחנו עושות פרצוף כזה כאילו לא ידענו? כאילו מופתעות....", כתבה הדוגמנית, "אחרי כמעט שלוש שנים החבר שלי, המורה דרך לחיים שלי, היודע עליי הכל גם כשזה הכי מכוער, הפסיכולוג שלי, ספר הזיכרונות שלי, המטיף שלי, הראי שלי, אומר את האמת בפנים עד שזה ממש מעצבן וכואב אבל למדתי שרק זו הדרך לבנות זוגיות חזקה אמיתית בועטת ומרתקת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רונית יודקביץ'. צילום מסך
מאוהבים/צילום מסך

האישה והסטייל המשיכה וכתבה, "כמה חלמתי על אהבת אמת, כשהייתי ילדה רציתי בית יפה עם רעפים אדומים, ילדים יפים, בעל/נסיך שירכב איתי על סוס לבן לעבר השקיעה וכמובן כלב... אז ממש ניסיתי והדבר הכי חשוב לא קרה! מערכות הזוגיות שהאמנתי שהן הדבר האמיתי קרסו בגלל אלף ואחד סיבות וכנראה שגם בגללי.. והנה קרה לי נס בגיל 50 סוף סוף הגיע האביר שטרף את הקלפים ולימד אותי לאט לאט להאמין באהבה. אלי שלי שנדע להמשיך את מה שהתחלנו כי אין גיל לאהבת אמת, מזל טוב אהוב שלי". שיהיה במזל!

וואלה! סלבס הופתעה כשקיבלה הצעת נישואים מבחור זר ברחוב. מסתבר שהוא היה עיוור.

רונית יודקביץ'. צילום מסך
שיהיה במזל/צילום מסך
רונית יודקביץ'. אביב חופי
מאורסת, מאורסת, מאורסת/אביב חופי
רונית יודקביץ'. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
מתי החתונה?/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully