וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד אאוט, אז את מי הייתם משדכים לאנג'לינה ג'ולי?

וואלה! סלבס

25.1.2019 / 0:04

הזוגיות הפוטנצאלית חדשה של בראד פיט עם שרליז ת'רון היפהפייה מרגשת את הוליווד? וואלה! סלבס חושבת שזה בדיוק הזמן למצוא לאקסית, אנג'לינה ג'ולי, חבר מפורסם אחר. את מי הייתם רואים בתור הדייט שלה? אתם בוחרים

אימג'בנק GettyImages

מה לא אמרו על אנג'לינה ג'ולי: היפה בנשות הוליווד, אמא במשרה מלאה לשישה ילדים (ביולוגיים ומאומצים), שחקנית מוכשרת וליידי אסרטיבית שיודעת מה היא אוהבת - אבל גם גונבת בעלים (ג'ניפר אניסטון עדיין לא התאוששה), אקסית מרירה, סכסכנית מקצועית או משוגעת במשרה מלאה. בחרו את הצד שלכם, אבל זה לא משנה, אנג'י היא גברת שפשוט מושכת את כל תשומת הלב.

רכלו על אנג'לינה באינסטגרם

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
ליידי נחשקת ופנויה בהחלט. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

אבל אז, בשבוע האחרון, נדמה שכולם מדברים אך ורק על האקס שלה - בראד פיט - בעלה בנפרד כבר כשנתיים, זה שעוד לא השלים את תהליך הגירושים ממנה, אבל הספיק להתאושש ועל פי הדיווחים מצא לעצמו אהבה הוליוודית חדשה, מדוברת, נאה למראה, מפורסמת ונוצצת לא פחות ממנה: שרליז ת'רון המוערכת, שאימצה בעצמה שני ילדים בעבר וזכתה באוסקר. מראה, מראה שעל הקיר, ג'ולי תעבור התקף זעם? ייתכן מאוד.

על מנת למשוך בחזרה את תשומת הלב ולהצליח להתגבר על החדשות מכיוונו של אהובה לשעבר, נדמה שאנג'י תעשה רק דבר אחד: תמצא לעצמה אהוב אטרקטיבי משלה, כזה שינעים את זמנה, יחזיר אותה לכותרות (אבל חיוביות הפעם) ויגרום לה לחייך. לכן, וואלה! סלבס אספה כמה הצעות והסברים למה היא צריכה לצאת עם כל בחור (או גברת) מפורסם - כך שאתם תוכלו לבחור ולייעץ לג'ולי, בנוגע לבויפרנד (או גירלפרנד!) חדש. קדימה, אולי היא תקבל את העצה.

הו, האני

אנג'לינה ג'ולי מוצצת סוכריה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully