וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה, גם נועה קירל יכולה לדגמן ביקיני

26.1.2019 / 0:50

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, ניקול ראידמן דוחפת, איתי לוי משוויץ בכלי ומי הדוגמנית שתועדה ללא בגדים בכלל? וואלה! סלבס עממית

נועה קירל בחופשה בתאילנד (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל אסתי גינזבורג קונה במכולת. עומר אדם עומד בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון וגלית גוטמן - גם היא עובדת עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

כתחזית לקראת השנה האזרחית הבאה עלינו לטובה, וואלה! סלבס אספה עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם) - והפכו לתחזיות לשנת 2019 הקרבה. הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 26/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
נועה קירל/צילום מסך, אינסטגרם

בעולם שבו בר ואסתי מגדלות בייביז, ג'יזל עסוקה בכפכפים, שיר מדגמנת תיירות והיידי מאורסת לחבר להקת רוק נשכחת - תהיו נועה קירל, כשהיא מדגמנת שמש בביקיני, מינוס בגד, פלוס ים. #הטופ_מודל_הבאה?

עוד באותו נושא

מייקל לואיס שוב חושף בטעות!

לכתבה המלאה
רק נראה נוצץ 26/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
עוז זהבי/צילום מסך, אינסטגרם

בעולם שבו קיילי היא מאמא בת 21, אין ספק שגם עוז זהבי יכול לתרגל את כישורי ההורות שלו - עם הבייבי שהפכה אותו לאבא. אין משחק מול מצלמה, בלי גילוח השיער מדי כמה שבועות, נגמר. מעתה הטיטולים, פרצופים שטותיים ו#בובות_פרווה הם העיסוקים החדשים שלו.

רק נראה נוצץ 26/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ 26/1/19/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ 26/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
גילי סער/צילום מסך, אינסטגרם

בעולם שבו עדיין לובשים פרווה מן החי, הגלובוס רק מתחמם מדי שנה ועיצובים של מותגי על עולים עשרות או לא מאות אלפי דולרים, אולי עדיף #ללכת_עירומים. תראו את הדוגמנית גילי סער, ככה זה עובד בבית שלה.

רק נראה נוצץ 26/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
איתי לוי/צילום מסך, אינסטגרם

בעולם שבו כוכבת ענק כמו קים הגיע לשלב בחייה שבו היא חשה צורך להיות #מינימליסטית, לפחות מבחינת סטיילינג, צריך כמה כוכבים מקומיים שיאזנו בהגזמה. הנה, הזמיר איתי לוי לא רק לובש סט מופרך, אלא גם נוסע ברכב שמוציא לכולם את העיניים. לאו דווקא במובן הטוב.

רק נראה נוצץ 26/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

בעולם שבו ישנה בריונות ברשת, בריונים בצ'כונה ומעשי פשע ורשע לא מוצדקים, שימו לב מי אומרת "#די_לאלימות": ניקול ראידמן, שבכלל לא דוחפת את חברה מבוטיק אופנת היוקרה מכל המדרגות, לא, היא רק מציגה מעשה שלא יעשה בחיוך גדול. נכון?

רק נראה נוצץ 26/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

בעולם שבו ה#בלונד_אמבישן כובש את כולן במספרות, למלכת מי החמצן המקורית, מדונה, אין ברירה אלא לזעזע בחום כהה. מחמיא לעור הפנים? אולי, אבל מזל שמדובר בפאה בלבד.

רק נראה נוצץ 26/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
סטטיק/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: בעולם שבו כולם נזכרים באיך היו לפני עשר שנים בדיוק, מתברר שסטטיק הולך אחורנית, ל#פרה_היסטוריה הפרטית שלו, בתקופה שבה בכלל נראה דומה באופן מחשיד לבן אל תבורי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully