וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: המלחמה החדשה במשפחת תבורי נפתחה

25.1.2019 / 0:05

בזמן שבראד פיט מסתובב בחברת שרליז ת'רון, אילנית לוי ואלירז שדה נופשים באתר סקי בצרפת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם חדשות מסעירות מבית מגיש החדשות הרשמי של ישראל, דני קושמרו, שאמנם הגיע ליום ההולדת של מגישת חדשות אחרת, שלמור שטורזמן מ"ערב טוב עם גיא פינס" אבל לא ממש אהב את העובדה שבמקום יש צלם פפראצי, אז הוא פשוט ברח והתחבא באחד הבניינים הסמוכים עד שאחד החברים שלו הגיע וביקש מהצלם להפסיק לצלם.

דני קושמרו. ניר פקין
לאן אתה בורח? דני/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאות עוד חדשות מסעירות הפעם מכיוון הוליווד - האתרים מעבר לים מדווחים שבראד פיט הצליח להתגבר על הגירושים מאנג'לינה ג'ולי כך שבימים אלו הוא כבר מנהל זוגיות נוצצת אחרת ולא סתם כי מדובר בלא אחרת מאשר שרליז ת'רון. אם כל זה לא מספיק הרי שהאקס של ת'רון, שון פן הוא זה שאחראי על השידוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בראד פיט, שרליז ת'רון. מערכת וואלה! NEWS
זוג חדש? בראד ושרליז/מערכת וואלה! NEWS

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצא עוד זוג לוהט, אמנם מקומי אבל עם אווירה של חו"ל כי הפאוור קאפל של הביצה, אילנית לוי ואלירז שדה, ארזו את המזוודות ואת הילדים של מלכת היופי לשעבר וטסו לחופשה בהרים של צרפת.

אילנית לוי, אלירז שדה, אלין גולן, ליאם גולן. אינסטגרם, צילום מסך
ירח דבש משודרג. אילנית, אלירז והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר אלירז שדה אז אי אפשר בלי קצת אח גדול כך שאל המקום השני מגיע האיש והחוסר טאקט, עדי לאון, שאמנם משמיץ את נרי ליבנה בכל הזדמנות על כך שהיא נגד צה"ל אבל כנראה שכח לספר לכם שמספר שבועות לאחר הטירונות שלו הוא וצה"ל החליטו להיפרד כידידים בעקבות בעיות כלכליות במשפחת לאון.

עדי לאון, האח הגדול VIP. ניר פקין
קרבי זה הכי אחי? עדי/ניר פקין

ובמקום הראשון, עדיין בענייני האח הגדול אז תגידו שלום לסכסוך החדש במשפחת תבורי - אחרי ששימי ובן אל הכריזו על מלחמה ואחרי שבן אל נפרד מאורטל, עכשיו מגיע תורו של הפיצוץ החדש כי נראה ששימי לא ממש אהב את ההתבטאות של גרושתו, אביבה, שאמרה שהזמר המפורסם רצה שהיא תעשה הפלה כשזו הייתה בהריון עם בן אל. הצלחתם לעקוב? אז זהו, ששימי מכחיש את הדברים מכל וכל וטוען כי אביבה שקרנית.

הרשימה, משפחת תבורי. מערכת וואלה! NEWS
מסוכסכים? אביבה, שימי ובן אל תבורי/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully