וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קושמרו בורח ומתחבא מהפפראצי

צילום: ניר פקין

20.1.2019 / 12:29

צלם הפפראצי בסך הכל רצה לתעד את מגיש החדשות מגיע ליום ההולדת של מגישה אחרת, אלא שדני קושמרו לא ממש היה מרוצה מהנוכחות של הפלאשים והתחיל להתנהג בצורה מאוד מאוד מוזרה. וואלה! סלבס מצ'וגעת

שלמור שטורזמן. ניר פקין
מזל טוב! שלמור/ניר פקין

מי לא מכיר את התמונות של המפורסמים שתפסו אותם ברגע לא כל כך מתאים והם מנסים בכל כוחם להתחמק מהפלאשים, אבל מה קורה כשאחד ממגישי החדשות המפורסמים במדינה מגיע ליום הולדת של קולגה, אירוע שבו הסבירות לנוכחות של צלמים היא די גבוהה, בעיקר שאותה קולגה עוסקת בחדשות מהסוג הצהוב, כזה שכולם אוהבים?

דני קושמרו. ניר פקין
היי דני/ניר פקין

תשאלו את דני קושמרו שהגיע בחמישי בערב לחגוג יום הולדת עם חברתו לתעשייה, מגישת "ערב טוב עם גיא פינס" - שלמור שטרוזמן. המגיש המסוקס הגיע לפאב כשהוא רכוב על אופניו (וכמובן לא שכח קסדה) אלא שאז, בכניסה למקום, הבחין קושמרו בפלאשים שמסנוורים אותו ופנה לצלם לא רק בבקשה שיפסיק לצלם אלא שגם ימחק את התמונות שגם צולמו. רגע, זה לא הסוף.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דני קושמרו. ניר פקין
למה אתה כעוס?/ניר פקין

כשנענה דני בסירוב, כי מה לעשות - אלו חוקי המשחק, הוא הסתובב, נסע מספר מטרים ונעמד ליד הבניינים הסמוכים כשהוא מפנה את גבו לצלם ומחכה. למה הוא חיכה? טוב ששאלתם, המגיש הרציני חיכה לחבר טוב שייצא מהפאב וידבר עם הצלם ויבקש ממנו לאפשר לדני להיכנס למקום מבלי שיצלם אותו. הצלם החמוד הסביר לחבר של המגיש שהוא כבר צילם ולכן אין צורך בעוד תמונות וכי קושמרו יכול להיכנס מבלי לחשוש. על מנת שהפרטנר של יונית לוי ירגיש בנוח, הצלם המתחשב אף הרים את ידיו באוויר על מנת להראות לדני כי הוא לא מצלם. עכשיו, שמישהו יסביר לדני שגם הצלם, ממש כמוהו, עושה את עבודתו העיתונאית. או איך שאומרים: כל אחד והעבודה שלו.

גיא לרר, שי לי שינדלר. ניר פקין
לפחות אתם מחייכים. שי לי וגיא/ניר פקין

מזל ששאר האורחים שהגיעו לחגוג עם המגישה הנוצצת לא התחמקו מהמצלמה, כך שאפשר היה לראות שם את הבוס גיא פינס, את הקולגות מהתעשייה: שי לי שינדלר שהגיעה עם גיא לרר ופגשו במקום את לירון שמם, חן ליברמן והעיתונאי איתי סגל, דודו ארז, עמליה דואק ובעלה, אוהד קנולר וזוהר ישראל.

וואלה! סלבס איבדה את זה פעם מול המצלמות כשראתה את יונית לוי.

גיא פינס, לירון שמם. ניר פקין
ראיתם את דני? גיא ולירון/ניר פקין
עמליה דואק. ניר פקין
אולי תלמדי את הקולגה שלך לחייך? עמליה/ניר פקין
אוהד קנולר. ניר פקין
שיהיה במזל. שלמור ואוהד/ניר פקין
חן ליברמן. ניר פקין
חמודים. איתי וחן/ניר פקין
עומר ברנע. ניר פקין
תמיד מחייך. עומר/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully