וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון: מחכה לראות את נרי ליבנה במסיבות סקס שלי

קים וייס

20.1.2019 / 12:34

שבוע בלבד לאחר שעלה במדרגות הבית המפורסם בנווה אילן, גילי מוסינזון נפרד מהחברים וירד בחזרה באותן המדרגות כמודח הראשון של הבית. אז את מי הוא רוצה להזמין למסיבת סקס ועם איזו דיירת התחיל בפייסבוק? וואלה! סלבס ביוש

עידו שחם

הדחות הן דבר לא נעים ולא כל כך כיף, בטח ובטח לא כשאתה המודח הראשון שיוצא מהבית, בטח לא כשאתה בן אדם מפורסם שמשתתף בעונת ה-VIP, ובטח ובטח לא כשכל זה קורה אחרי שבוע אחד בלבד - שזה בדיוק מה שקרה לכדורסלן לשעבר, גילי מוסינזון, שאחרי שבעה ימים בדיוק הוא ירד במדרגות של הבית המפורסם בנווה אילן ונפרד מהסיכוי לזכות במקום הראשון.

גילי מוסינזון, האח הגדול VIP. ניר פקין
שבוע זה מספיק. גילי/ניר פקין

אבל נראה שלמרות המבוכה שבהדחה הראשונה, מוסינזון לא נראה מבואס או מאוכזב בעיקר בגלל שרצה לחזור לילדים שלו עד כדי שהחליט שבמידה ולא יודח - הוא יעמיד את עצמו להדחה בפעם הבאה. אז למה בכל זאת הוא הודח? " אני חושב שגבוהים לא.. קשה לקבל אותם בהתחלה אבל יש לנו לב טוב", הסביר איש הספורט שיצא לפני כשלוש יצא מהארון וסיפר כי הוא דו מיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אסתי לאודר. ניר פקין
מוזמנים למסיבות שלו/ניר פקין

אם תהיתם למה גילי החליט להיכנס לריאליטי? "אני חושב שהיה לי חשוב לדבר על העסק שלי שהוא גם יש מאחוריו דרך חיים שאני חי עם המסיבות אהבה והיה לי חשוב לדבר קצת על זה", אמר מי שסרטוני סקס שלו התפרסמו ברשתות החברתיות ואף הוסיף כי הזמין את כל דיירי הבית למסיבות שלו, וכן אפילו את נרי ליבנה, "למה לא?", הוא תוהה, "היא תכתוב על זה אחרי זה טור אה.. לא כולם משתגלים זה בסדר אין חובה להשתגל".

נרי ליבנה, האח הגדול VIP. ניר פקין
גם נרי מוזמנת. נרי/ניר פקין

ערב הכניסה לבית האח הגדול היה סוער ברשתות החברתיות בעיקר בעקבות הטענות שרוב הדיירים שנכנסו לא באמת VIP או בלשון העם: סלבס, "הכרתי את רובם", מגיב גילי לטענה, "פאודה לא ראיתי אבל זה שם גדול וככה אחד אחד, אני חושב שעם רומי נסט אפילו התחלתי בפייסבוק". מקסים.

וואלה! סלבס הגיעה למסיבת סקס של גילי ופונתה על ידי משטרה לאחר שהטרידה את המנקה.

רומי נסט, האח הגדול VIP. ניר פקין
התחיל איתה. רומי/ניר פקין
גילי מוסינזון. ניר פקין
חזר למציאות/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully