וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועה אומרת ש... מקורבים למאיה בוסקילה לא רצו שתשתתף בריאליטי

קים וייס

20.1.2019 / 0:02

בכל שבוע, וואלה! סלבס תעמת כוכב מקומי אחר עם שמועה לוהטת שעוסקת בו ותבקש לדעת - האם היא נכונה או לא. אז איך יגיבו המפורסמים, כמו דין מירושניקוב לדיבור עליהם? וואלה! סלבס רב סרן שמועתי

מערכת וואלה

שמועות הן לא דבר קל. מדי יום מגיעות לאוזניכם שמועות רבות, בין אם זה על השכן שלכם, החברה הכי טובה או סתם על הבוס שלכם. אך נראה שמי שלרוב סובלים ממתקפת ליחשושים - הם המפורסמים שלכם, שכבר שמעו על עצמם הכל. מנטייתם המינית, דרך בני הזוג החדשים שמצמידים להם וכן, עד לעובדה שהם הלכו לעולמם - בעולם הזוהר הכל תקף.

מה דעתכם על השמועה? רכלו לנו באינסטגרם

לדסק החדשות של וואלה! סלבס מגיעות לא מעט שמועות שונות ומשונות שגורמות גם לשיער של הגברת הראשונה של עולם הרכילות לסמור. אי לכך, החליטה וואלה! סלבס לפצוח בפינה חדשה, במסגרתה, מדי שבוע היא תפנה למפורסם מהביצה המקומית ותוכיח אותו עם שמועה שנפוצה עליו. אז מה האמת ומה השקר? תלוי את מי שואלים.

מאיה בוסקילה. ראובן קסטרו
השמועה אומרת ש... מאיה/ראובן קסטרו

רגע לפני שהיא יוצאת לעוד שלב של ראש בראש בתכנית הריאליטי בדרכה לייצג את ישראל באירוויזיון - וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם האישה והקול הגדול, מאיה בוסקילה, האם נכונה השמועה שהגיעה לאוזניה כי מקורבים לזמרת המוכשרת לא ממש שמחו מההחלטה שלה להשתתף בתכנית ואף ניסו לשכנע אותה שלא לעשות זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאיה בוסקילה. יגל בר קמא,
העיקר שלני אישר!/יגל בר קמא
ניקי גולדשטיין. שלומי צ'יקוני, מערכת וואלה! NEWS
שהטוב ינצח. מאיה/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully