וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר והיילי בולדווין מתכננים חתונה שנייה

צילום: ספלאש

17.1.2019 / 12:02

הלוקיישן הוחלף, התאריך שונה וכעת, אחרי שתי הזמנות שכבר נשלחו - הזמר המפורסם והדוגמנית ההורסת סוף סוף החליטו להתחתן. אז מי כבר קיבל הזמנה לחתונה? וואלה! סלבס ממתינה

קניות , ג'סטין ביבר. splash
הכנות לחתונה? ג'סטין והיילי/splash

חתונות הן עסק לא פשוט - צריך למצוא אולם, לחשוב על תאריך שיתאים לכולם, למצוא שמלת כלה בלתי נשכחת, די ג'יי שיקלע לטעם המוזיקלי של רוב האורחים וזה עוד לפני שדיברתם על עיצוב המקום, האוכל שיוגש לאורחים, המיצגים, ההופעות והזיקוקים. כן, הפקת חתונה היא עסק די מורכב, תשאלו את ג'סטין ביבר והיילי בולדווין, ששלחו (בפעם השלישית!) הזמנה לחתונה שלהם.

ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
סגורים על התאריך?/splash

אז נכון, על פי ההשערות והשמועות - הזוג המאושר כבר נישא לפני מספר שבועות, אבל מאחר והיה מדובר בחתונה רשמית ולא אירוע נוצץ וססגוני, החליטו השניים שלא לאכזב את המשפחות והחברים והחליטו ללכת על חתונה "נורמלית" עם טקס הלכתי כמו שמקובל, עם שלל אורחים נוצצים ואוכל טעים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. splash
מי הוזמן?/splash

אז תרשמו לפניכם, כי יש לא מעט פרטים חדשים: אחרי שהשניים כבר שלחו שתי הזמנות עם שני תאריכים שונים, כעת נראה שמדובר בתאריך סופי אז כדאי שתשריינו לכם את השבוע הראשון של חודש מרץ - אז גם יחגוג הזמר רבע יובל. אם חששתם שתאלצו לטוס עד לקנדה, אז נראה שגם הלוקיישן שונה וכעת השניים מתכננים לערוך את האירוע בלוס אנג'לס, הסיבה? מזג האוויר הרבה יותר נעים ונוח. ואם במקרה יתמזל מזלכם ותמצאו את שמכם ברשימת המוזמנים, תדעו שאתם בחברה טובה כי גם קיילי ג'נר ובן זוגה טראוויס סקוט הוזמנו לאירוע המיוחד.

וואלה! סלבס הוזמנה לחתונה של רן דנקר ונינט טייב, היא עדיין מחכה שיחזרו.

ג'סטין ביבר והדוגמנית היילי בולדווין. ספלאש
מתרגשים?/ספלאש
ג'סטין ביבר היילי בולדווין שדה תעופה. ספלאש
מה שיר החופה?/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully