וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה לוקחת את אבא שלה לבית המשפט: "גנב את המותג שלי!"

וואלה! סלבס

16.1.2019 / 11:49

מתברר שלא הכל נשאר במשפחה של הבאד גירל של עולם המוזיקה: כשנתיים אחרי שהשלימה עם אבא שלה, ריהאנה תובעת אותו בגלל שטען שהוא זה שמנהל אותה והפך את שמה לשם המותג העסקי שלו. מה שאומר שבקרוב תראו את השניים בבית המשפט. וואלה! סלבס אובג'קשן

ריהאנה. GettyImages
משפטית. ריהאנה/GettyImages

יש כאלה שפשוט לא יודעים לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית. תראו את ריהאנה, שלמרות שהיא משתדלת להיות אדם פרטי שלא מדבר הרבה על חייו האישיים, אין לה בעיה להרעיד את האי ברבדוס שבו נולדה - הכל כדי לצאת למלחמה (מתוקשרת, יש לציין) עם אביה, רונלד פנטי, שבמהלכה גם החליטה לתבוע אותה ולקחת אותו לבית המשפט, רק כדי שיפסיק להשתמש בעובדה שהוא אבאל'ה שלה כדי לקדם את עסקיו.

על פי הדיווחים מסביב לעולם, רי-רי, ילדה רעה בת 30, החליטה לתבוע את האבא על כך שניסה לגרוף רווחים מכך שהוא, ובכן, אבא שלה. הגיוני? פחות, לפחות אם את אחת מכוכבות המוזיקה הגדולות בעולם ואבא שלך מספר שהוא זה שסגר לך הופעות בכל רחבי יבשת אמריקה בשווי 15 מיליון דולר, למרות שמדובר בשקר מוחלט.


רכלו על ריהאנה ואבא שלה באינסטגרם

רק נראה נוצץ 1/9/18. אינסטגרם, צילום מסך
אבא אל תטיף? ריהאנה עם אביה/צילום מסך, אינסטגרם
ריהאנה. אינסטגרם, צילום מסך
לא, אבא אל תחטוף את המותג שלי! רירי וההורים/צילום מסך, אינסטגרם

על פי מסמכי תביעה, האבא התחזה לסוכן שלה - כלומר טען שחברת הבידור שהקים עם שותף שממש לא נראה כמו הבת שלו, מנהלת את הכוכבת - ואומר שהוא חלק מהמותג "פנטי", זה שדרכו רי-רי עצמו מוכרת את מוצרי הקוסמטיקה האישיים שלה. מיותר לציין שמדובר בשקר, כך שכעת היא תובעת פיצויים ממי שעזר להביא אותה לאוויר העולם בגין פגיעה בשמה ואף דורשת צו מניעה נגד פעילות הביזנס שלו.

עם זאת, ילידת ברבדוס ואביה לא מסוכסכים, כך שאפילו נפגשו בחודש נובמבר האחרון באופן מתועד בהחלט, במסיבת יום ההולדת של סבא פנטי. היא צולמה איתו לתמונת סלפי גם בסוף הקיץ האחרון כשהתאחד עם אמה (וגרושתו ב-15 השנים האחרונות) לטובת כמה צילומי סלפי עם הבת המפורסמת. אם תהיתם, לפני שנתיים, ריהאנה ורונלד השלימו אחרי סכסוך ארוך שהתחיל בגלל שהיה אלכוהוליסט והביך אותה במהלך סיבוב ההופעות שערכה ב-2014. נו, צרות משפחתיות שכאלה.


וואלה! סלבס לא מדברת עם סבתא שלה מאז שגנבה לה את החבר בשנת 2017.

שקופה וטוב לה

ריהאנה חושפת פטמות ורודות

לכתבה המלאה
ריהאנה. splash
לא מרוצה מהקשר עם אבאל'ה. רי-רי/splash
ריהאנה נועלת סניקרס בצבע ורוד. אינסטגרם, אתר רשמי
משתמשים בשמה? זה היה השם שלו קודם/אתר רשמי, אינסטגרם
ריהאנה. splash
לא חוזרת לסיבוב הופעות, בינתיים/splash
ריהאנה. ספלאש
-פחות מבודרת מהחברה של אביה/ספלאש
ריהאנה לובשת לנז'רי עם ג'ינס. ספלאש
טוב, היא תמיד הייתה ילדה רעה. ריהאנה/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully