וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה VIP באמת הייתם רוצים לראות בבית "האח הגדול"?

וואלה! סלבס

11.1.2019 / 1:13

בעתיד הקרוב, בית "האח הגדול" שוב יתמלא בשלל דיירים שיבלו מול המצלמות 24/7 - רק שהפעם, מדובר במתחרים שמוכרים מראש, או לפחות חלקם. רגע לפני, וואלה! סלבס רוצה לדעת, איזה VIP אתם הייתם שמחים לראות בבית? הצביעו

עונת VIP חדשה של הריאליטי בבית המצולם ביותר במדינה, אומרת עוד דרמה, אהבות, תככים, משימות ופאן מול המצלמה, 24 שעות ביום, שבעה ימים בשבוע? ברור, במיוחד כשמדובר בדיירים שהם מוכרים, מי פחות ומי יותר, שיזכו בתואר המכובד "יוצאי האח הגדול" בסיומה של ההרפתקה.

רכלו על משתתפי "האח הגדול" באינסטגרם

אילוסטרציה סקר האח הגדול VIP 2019. מערכת וואלה! NEWS
דיירים מוצלחים בפוטנציה? "האח הגדול VIP"/מערכת וואלה! NEWS

הרשת געשה ורעשה בשבועות האחרונים בגלל העיסוק בזהות משתתפי עונת האח"מים של הריאליטי: מוזיקאי, דוגמנית, איש ספורט או עיתונאית - שאולי יטפסו (או שלא) במדרגות הבית לעבור עולם טלוויזיוני סגור ומתועד. קאסט מוצלח או פחות? הצופים יחליטו.

אבל עוד לפני תחילת העונה, שתעלה על המסך בעתיד הקרוב, וואלה! סלבס חשבה על כמה ליהוקים מתאימים, אפילו מאוד, כמשתתפים בבית המצולם ביותר במדינה. לא הייתם רוצים לראות את איל ברקוביץ' הדעתן, שלומית מלכה החייכנית או עדן בן זקן המסלסלת על המסך, כחלק מחוויית "האח הגדול"? ומה דעתכם על השף טום אביב, מייקל לואיס או דניאל גרינברג כדיירים מפתיעים? יאללה, בחרו וספרו מי היה הכי עושה לכם את זה כמתחרה ריאליטי, אבל כזה של VIP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully