וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, אפשר לטבוע במחשוף של קרן פלס!

12.1.2019 / 0:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, גל גדות משתוללת במים, אבל לא כמו חברה אקוומן - שבכלל השתובב עם גבר אחר. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל אסתי גינזבורג קונה במכולת. עומר אדם עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון וגלית גוטמן - גם היא עובדת עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

כתחזית לקראת השנה האזרחית הבאה עלינו לטובה, וואלה! סלבס אספה עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם) - והפכו לתחזיות לשנת 2019 הקרבה. הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 12/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
קרן פלס/צילום מסך, אינסטגרם

טייפונים, סופות טרופיות, מערבולות בלב ים? בקטנה, אבל לא בטוח שתאילנד הייתה מוכנה לסערה בשם "קרן פלס" - שלא רק משכה אליה את כל קרני השמש האקזוטית, אלא ריגשה את אלה שנתקלו בה בזכות הפיגורה המרשימה בבגדי רחצה, שכוללים מחשוף עמוק. זהירות, זהו #דגל_אדום של ממש.

רק נראה נוצץ 12/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
קורין גדעון/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר פינוקים באווירת חופש, קלטו את המאנץ' של קורין גדעון, שיודעת שגם כשהיא טובלת באמבט קצף כשהיא נטולת בגדים (כי ככה מתרחצים), אין סיבה שלא תשביע את רעבונה הגובר. בסדר, היא לא תקעה המבורגר, אלא פלטת פירות מלאת ב#ויטמינים_וברזל

רק נראה נוצץ 12/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
פרגי/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבים, אתם תמשיכו לשיר, להנחות, לשחק, לדגמן, אבל פרגי יודעת איך לתפקד כמולטי-טאלנט של ממש. היא לא רק מתגאה במיתרי הקול המפותחים שלה, היא גם יודעת לשחות, סליחה, לאלף יצורי ים חלומיים כמו דולפינים. #חלקלקה שכמותה.

רק נראה נוצץ 12/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
אילנית לוי וגלית גוטמן/צילום מסך, אינסטגרם

זאת לא היה מתוכנן, הן לא כיווני לזה. אולי שתו #מיץ_אומץ, או איבדו את שיקול הדעת. הן לא רגילות לזה, רק רצו לנסות, סקרניות... ככה בדיוק גלית גוטמן נישקה את שותפתה להנחייה אילנית לוי (או להיפך) וכנראה אהבה את זה!

רק נראה נוצץ 12/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
סקאזי/צילום מסך, אינסטגרם

יש סופרסטאר די ג'יי שחי את תדמית ה#סקס_סמים_רוקנ'רול בהגזמה כמו מיסטר סקאזי? כי תמונת האורגייה שלו בתחתונים וצעיף (!), יחד עם עוד שלוש בנות (בלבוש מלא!), שפרסם ברשת כדי להשוויץ, כנראה נראית כמו הדבר הכי קרוב לרוקסטאר ישראלי.

רק נראה נוצץ 12/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
גל גדות/צילום מסך, אינסטגרם

הייתם בטוחים שכל מה שגל גדות, יעל גולדמן ומיה דגן עשו במלדיביים הוא לעבוד על פסי השיזוף שלהן? לא ולא, הוונדר סחבה אותן גם להרפתקאות מרגשות כמו גלישת רוח לחה, דהירה על אופנועי ים או סתם קפיצה והשפרצה על אבוב. בקרוב #ענף_ספורט_אולימפי, לא?

רק נראה נוצץ 12/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ 12/1/19/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ 12/1/19. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ייסון מומואה/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: כנראה שלא מדובר ב#me_too, אבל מה אקוומן, סליחה, ג'ייסון מומואה עושה לחברו הטוב בתיעוד הזה? האם נעים לחבר? האם הם יותר מסתם חבר'ה משתובבים? כל התשובות ועוד בהמשכון לסרט על הגיבור הימי: "אקוומן, שפריץ כפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully