וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קרה: שיר אלמליח פגשה את ההורים של החבר

10.1.2019 / 0:01

הדוגמנית התחילה לצאת עם בן זוג חדש לפני שבועות ספורים - וכבר נרשם מפגש של שיר אלמליח עם הוריו, שהגיעו לביקור מחו"ל. האם מדובר בשלב אחד לפני החופה? וואלה! סלבס הורים במשרה מלאה

שיר אלמליח. שוקה כהן
חבר חדש. שיר אלמליח/שוקה כהן

מי שראה טלנובלה או שתיים בחייו, יודע שלפני שמסתדרים עם החבר, יותר חשוב ליצור קשרים טובים עם האמא שלו. מי שהפנימה זאת היא לא אחרת מאשר הדוגמנית שיר אלמליח, שהחליטה לא לחכות יותר מדי ואחרי שבועות ספורים של דייטים - ערכה ארוחת ערב עם ההורים של החבר הטרי, שמי יודע, אולי ביום מן הימים יהפוך לבעלה הבא?

שיר אלמליח. יח"צ,
בקרוב חתונה?/יח"צ

אם גם אתם שמעתם על החבר החדש והעשיר של הדוגמנית המפורסמת, אז עכשיו וואלה! סלבס כאן לספר לכם שלא רק שמדובר בזוגיות מתוקה ודביקה, אלא אחת שנראית כמו מערכת יחסים רצינית. כמה רצינית? כזו שמצריכה מפגש של ההורים שהגיעו במיוחד ממקום מגוריהם שבאיטליה הרחוקה, וכמה שיותר מהר, עם ההיא שעושה טוב לבן שלהם. מי אמר בדרך לחופה ולא קיבל?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
החבר של שיר אלמליח. צילום מסך, צילום מסך
המשפחה של החבר/צילום מסך, צילום מסך

לוואלה! סלבס נודע כי לפני מספר ימים נפגש הזוג המאושר עם ההורים של החבר הישראלי-איטלקי העונה לשם מייקל זנזורי, מי שעושה נעים לדוגמנית הישראלית בשבועות האחרונים. כך שאלמליח לקחה את המשפחה המבקרת של החבר שלה לארוחת ערב אינטימית במסעדת "מלכה" של אייל שני, שם הראתה להם כמה היא מפורסמת, כשקיבלה יחס VIP כיאה לסלב המקומית שהיא.


וואלה! סלבס פוגשת את ההורים של החבר במסעדה רק אם הם משלמים.

שיר אלמליח. רפי דלויה
שיר אלמליח עם האקס/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully