וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן ודניאל גרינברג חוצים את הקווים

11.1.2019 / 1:01

בזמן שישראל אוגלבו חגג יום הולדת במקום שבו עבד, ביונסה יצאה לסיבוב קניות באחד המרכולים הזולים בארצות הברית - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם גל ה-ME2 ששטף את העולם בשנה האחרונה ולא פסח על הזמרת מריה קארי שהואשמה על ידי המנהלת שלה לשעבר בגין הטרדה מינית, זאת לאחר שהמנהלת טענה כי הזמרת המפורסמת נהגה להסתובב מולה בעירום. לבסוף, הסכימו השתיים להגיע להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט.

מריה קארי. אינסטגרם, צילום מסך
מוטרדת. מריה וסטלה/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת דיווה אחרת, ביונסה שמה, אז לא ברור אם הזמרת ההורסת ירדה מנכסיה בעקבות מסע ההופעות האחרון או שהיא סתם הרגישה צורך להרגיש חלק מהעם, כך או כך - קווין בי נצפתה עושה קניות לבית באחד הסופרמרקטים הזולים בארצות הברית, אם מתייחסים לעובדה שבאותו יום חגגה בלו אייבי יום הולדת יש מצב שהאמא ערכה קניות לקראת המסיבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ביונסה בסופרמרקט. טוויטר, BEYONCÉ LEGION, צילום מסך
מחיר לצרכן. ביונסה/צילום מסך, טוויטר, BEYONCÉ LEGION

ואם כבר בימי הולדת עסקינן, אז במקום השלישי נמצא ישראל אוגלבו שחגג השבוע יום הולדת 28 והזמין את כל החברים לחגוג איתו במסעדה שבה עבד לפני הכניסה לבית, אבל נראה שהעובדה שההזמנה של ישראל לא ממש הרשימה את מקורביו, כי רובם החליטו שלא להגיע.

אביבית בר זוהר, ישראל אוגלבו חוגג יום הולדת. ניר פקין
העיקר השוקולד. ישראל ואביבית/ניר פקין

אמרתם ישראל אמרתם האח הגדול, כן, ביום שבת יכנסו לבית המפורסם לא מעט אנשים שכולכם כבר מכירים, אז אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על העיתונאית נרי ליבנה, עכשיו היא גם מספרת לכם שמי שנכנס לבית בנווה אילן הוא עדי ליאון, שנחשב לאחד המלחינים המפורסמים במוזיקה המזרחית וגם נחשב לחבר קרוב של אייל גולן.

אייל גולן, עדי ליאון. ניר פקין
החבר יחזק מבחוץ? אייל ועדי/ניר פקין

ואם כבר אייל גולן, הרי שהשבוע התבשרתם כי הזמיר המסלסל מעלה הילוך ביחסים עם בת הזוג, דניאל גרינברג, ולא רק שהשניים יערבבו ביזנס ופלז'ר - הם גם יתחרו ראש בראש האחד בשנייה, זאת לאחר שגרינברג לוהקה לעונת הבנות ב"גולסטאר" לאחר הפרישה של לי לוי ואילו גולן, הוא יהיה המאמן של קבוצת הבנות המתחרה בגמר של התכנית.

אייל גולן. מערכת וואלה! NEWS
מאוהבים ליריבים? אייל ודניאל/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully