וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת הלהיטים שנכנס ל"האח הגדול VIP"

9.1.2019 / 0:02

הוא נחשב לאחד מכוכבי המוזיקה הים תיכונית, כזה שמייצר להיטים ללא הפסקה וגם אחד החברים הטובים של אייל גולן, אז מי זה השופט בתכנית ריאליטי שיכנס לבית המפורסם? וואלה! סלבס שרה בהתאם

צילום מסך

אם גם אתם ראיתם לאחרונה על המסך הקטן את הפרומואים של "האח הגדול VIP" שמבטיחים לכם כניסה של "מכונת הלהיטים" ותהיתם מי הבחור המוכשר שיכנס לבית הכי מפורסם במדינה? וואלה! סלבס כאן כדי לפתור לכם את החידה ולספר לכם על אחד מכוכבי הזמר הים תיכוני שיהפוך בקרוב לדייר מן המניין.

לוגו האח הגדול. רשת, צילום מסך
מי יכנס?/צילום מסך, רשת

אז אחרי שכבר השתתף בתכנית ריאליטי "אייל גולן קורא לך" כאחד השופטים שהחליטו מי יגיע לגמר, עכשיו וואלה! סלבס חושפת כי אותו בחור יכנס לבית האח הגדול, אז תגידו שלום לדייר עדי לאון שרובכם מכירים אותו גם כאחד המלחינים המבוקשים במוזיקה המזרחית וגם כחבר הטוב של אייל גולן שישב לצידו בשולחן השופטים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עדי לאון. ניר פקין
יכנס לבית. עדי/ניר פקין

כזכור, לעונת ה-VIP שתחל בשבת הקרובה, יכנסו לצד לאון גם כוכבים כמו נטלי דדון, נרי ליבנה (שעל הכניסה שלה קראתם בוואלה! סלבס) והרקדן של בריטני ספירס וינסה לכבוש את לב הצופים ולצאת כמנצח של העונה המסקרנת. לאון, למי שלא יודע, אחראי על שלל להיטים כמו "דוקטור" של ליאור נרקיס, "מלכת היופי שלי" של אייל גולן ו"שרה ברחובות" של שרית חדד.

וואלה! סלבס רצתה להיכנס לבית בתור מכונת השומנים.

עדי לאון. ניב אהרונסון
יתנהג בהתאם?/ניב אהרונסון
אייל גולן, עדי ליאון. ניר פקין
חבר של אייל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully