וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרו: מי המפורסם שנתן את נשיקת הסילבסטר הכי מתוקה?

וואלה! סלבס

4.1.2019 / 5:12

העולם קיבל השבוע את השנה האזרחית החדשה בליקוקים וחיבוקים - כולל כמה כוכבים ישראלים שהצמידו שפתיים עם אהוביהם לכבוד 2019. אחרי שמרחתם שפתון, וואלה! סלבס רוצה שתבחרו מי נתן את הנשיקה הכי מרגשת, יהודה לוי, הראל סקעת או קרן פלס?

מה אתם עשיתם כשהשעון הראה חצות, ב-1 בינואר 2019? בעוד שהיו כאלה שרקדו השבוע במסיבה, אחרים נשנשו בארוחת ערב מאוחרת לכבוד התאריך המיוחד והיו כמה מיליוני בני אדם ברחבי העולם שהצמידו שפתיים יחד עם בן או בת זוג, ברגע שבו שנת 2018 עברה ונכנסה לספרי ההיסטוריה.

ממש כמוכם, אם היה לכם מזל, היו כמה מפורסמים מקומיים שמרחו שפתונים, ייבשו את הרוק והראו לחצי השני שלהם (או אדם קרוב אחר) עד כמה הם אוהבים אותו בערב חגיגות ה"סילבסטר", בנשיקה אחת רכה. כן, גם את אמא קרן פלס, שחיבקה את בנה צמוד במהלך מסיבת "פולמון" בתאילנד.

יהודה לוי ושלומית מלכה מתנשקים. צילום מסך
XO. שלומית מלכה ויהודה לוי/צילום מסך
הראל סקעת ועידן רול מתנשקים. צילום מסך
חמודים. הראל סקעת ועידן רול/צילום מסך

וואלה! סלבס ראתה ברשת את יהודה לוי ושלומית מלכה שנישקו לצד חבריהם לירן כוהנר וגיא גיאור או ירדן הראל ובעלה עומרי, כמו גם את הראל סקעת ובן הזוג עידן רול בנשיקה גאה. בל נשכח את אופירה אסייג, שנישקה את חברתה פולה בליק לכבוד השנה האזרחית החדשה - מי מהם עשה את זה הכי טוב? אתם מצביעים וקובעים.

עוד באותו נושא

גם גל גדות מקבלת את השנה בנשיקה רטובה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully