וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר המפורסם שיצא מהארוני

4.1.2019 / 5:10

בזמן שחן אהרוני יצא מהארון האחות הבכורה במשפחת חדיד חשפה את החבר היהודי החדש כשביקרה בישראל - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה

את הרשימה פותחת מתנת כריסמס שווה במיוחד, גברים שימו לב! כי קניה ווסט החליט לרכוש לאשתו, אחת קים קרדשיאן, מתנה צנועה: דירה צנועה במיאמי ביץ' שעלתה לו רק 14 מיליון דולרים. זה לא שהשניים עוברים למיאמי, הם פשוט צריכים דירת נופש.

קים קרדשיאן, קניה ווסט עם שיער אדום. splash
מתנה צנועה. קים וקניה/splash

נמשיך למקום הרביעי כי גם שם נמצא זמר שרכש מתנה לאחד מחבריו, אמנם לא מדובר בבית אבל היי, מתי בפעם האחרונה קיבלתם רכב בעשרות אלפי שקלים ועוד מאייל גולן? זה בדיוק מה שקרה לבן טיפוחיו, לואי עלי, שקיבל מהזמר מתנה לשנה החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אייל גולן. מערכת וואלה! NEWS
קיבל מתנה שווה. אייל ולואי/מערכת וואלה! NEWS

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין בעולם הזמר המזרחי כי בקרוב מאוד תזכו לשמוע שיר חדש של לא פחות מארבעת המופלאים: עדן בן זקן, סטטיק ובן אל וסטפן. הרביעייה המוכשרת עובדת בימים אלו על שיר חדש שייצא בקרוב לתחנות הרדיו האהובות עליכם.

עדן בן זקן, סטטיק ובן אל. מערכת וואלה! NEWS
רביעיית המופלאים. סטטיק, סטפן, עדן ובן אל/מערכת וואלה! NEWS

אל המקום השני והמכובד מגיעות חדשות עם ניחוח של שלום הוליוודי, כי אם רק לפני מספר חודשים ג'יג'י חדיד כתבה פוסט נגד ישראל, הרי שעכשיו נחשף שאחותה הבכורה, אלנה חדיד, חובקת בן זוג ושימו לב - הוא יהודי כשר לכל דבר וקוראים לו אלעד עידן. אם לא די בכך, הרי שחדיד מבלה ביחד עם החבר בישראל בשבוע האחרון.

אלנה חדיד. צילום מסך
יביאו את השלום? אלנה ואלעד/צילום מסך

ובמקום הראשון, איך לא, היציאה מהארון שהפתיעה את כולם. אז תגידו מברוק לחן אהרוני שאחרי שנים של התלבטות החליט לצאת מהארון ולספר לעולם שהוא פאנסקסואל שזה בעצם בן אדם שמתאהב באנשים בלי קשר למגדר שלהם. "החלטתי להפסיק לפחד שלא יאהבו או יבינו אותי", כתב אהרוני, "יש לנו את הזכות להיות מה שרק נרצה להיות... 2019, תודה שבאת".

חן אהרוני. ניר פקין
בחר באמת! חן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully