וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מפנק את בן טיפוחיו במתנה יוקרתית

3.1.2019 / 0:01

האמן המושמע בישראל, החליט לרגל השנה החדשה, לפרגן לבן טיפוחיו לואי עלי עם הפתעה יוקרתית במיוחד. אז מה אייל גולן רכש עבורו וכמה זה היה עולה לכם? שימו לב. וואלה! סלבס נותנת ברקס

אייל גולן. ניר פקין
נדבן. אייל גולן/ניר פקין

שנת 2018 הייתה ללא ספק שנה טובה עבור אייל גולן - מופע עם משה פרץ, שירים חדשים, מחזמר על פי שיריו, פרס הוקרה מהכנסת ואפילו חברה חדשה. אז אחרי כל הטוב הזה, נראה שהזמר המסלסל החליט להפיץ טוב גם לסביבה, או יותר נכון לסובבים אותו. ומי זכה מההחלטה הזו? בן טיפוחיו - הזמר הצעיר לואי עלי.

לואי עלי. נתנאל מויאל,
קיבל מתנה. לואי עלי/נתנאל מויאל

בחברת ליאם הפקות שבבעלותו של גולן יש מספר אמנים כמו איתי לוי, נסרין קדרי והרכש החדש, לואי. אז רגע לפני השנה החדשה, החליטו בחברת ההפקות לפנק את הרכש החדש במתנה שווה ויוקרתית במיוחד.

אז לא, הם לא רכשו לו ג'ינס אופנתי או חופשה לחו"ל, כיאה לאייל, בחברת ההפקות הלכו עם הרעיון עד הסוף ורכשו ללואי רכב חדש, "מהניילונים". הסיבה? בחברה רצו שלטאלנט החדש יהיה יותר נוח להגיע מאזור המרכז לצפון הארץ (שם נולד) ולהיפך, במקום שיטריח את עצמו בתחבורה ציבורית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לואי עלי. נתנאל מויאל,
בהצלחה!/נתנאל מויאל

אם גם אתם חייבים לדעת, מדובר בג'יפ קיה ספורטז' דגם 2018. נכון, הרכב לא נרכש מהיצרן אלא כיד שנייה, אבל היי, מתי בפעם האחרונה מישהו השקיע עליכם יותר מ-100 אלף שקלים והוא אפילו לא בן משפחה שלכם? תודו שזה מחווה מרגשת.

וואלה! סלבס רכשה פעם מכונית לבן זוג שלה, אבל הוא החליף את הדגם ב"טויז אר אס".

אייל גולן. ניר פקין
איזה לארג'. אייל/ניר פקין
אייל גולן, דניאל גרינברג. רפי דלויה
איזה מתנה תקנה לחברה החדשה? אייל ודניאל/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully