וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת שבטוחה שכוכב אחר ניסה לסמם אותה

וואלה! סלבס

4.1.2019 / 5:01

שניהם מפורסמים, שניהם יפים ונחשקים, שניהם התראו באירועים זוהרים מקומיים כאלה ואחרים - אבל רק היא בטוחה שהוא ניסה להכניס אותה למיטה, בדרך לא חוקית בכלל. וואלה! סלבס קונספירציה

סמים - אילוסטרציה. ShutterStock
סמים - אילוסטרציה/ShutterStock

אין צורך להסביר עד כמה תעשיית הבידור המקומית, "הביצה" הישראלית, קטנה, כך שכולם מכירים את כולן שמכירות פחות או יותר את כולם. כך ששני המפורסמים שעומדים מאחורי הסיפור הבא התראו פעם או פעמיים באירועים נוצצים במהלך השנים החולפות, בתור מוזמנים מצולמים וזוהרים בהחלט.

ידידות נפלאה? אז זהו, שמתברר שלפני לא המון זמן, הגבר המפורסם (וומנייזר ורווק בהחלט) ניסה להתחיל עם האישה המפורסמת (לוהטת, שווה ונחשקת): במהלך בילוי פרטי במקום פופולרי הוא פלירטט איתה, הזמין אותה לדרינק ואז ניסה לגרור אותה לבית של אחד מהשניים, ככל הנראה במטרה להכניס אותה למיטה. הבעיה: אחרי ששתתה את האלכוהול, הגברת (שמתעקשת שהיא לא חובבת סמים) חשה לא בטוב, כך שהייתה בטוחה שסיממו אותה - אבל כיוון שהוא זה שהגיש לה את המשקה, הכוכבת משוכנעת שזה הכוכב שניסה לערבב אותה באמצעות חומרים מפוקפקים.

איך אפשר להוכיח את זה? אז זהו שוואלה! סלבס שמעה שבסופו של דבר לא קרה בין השניים כלום, כיוון שלמרות מצבה של האישה באותם רגעים, פשוט שלחה את הבחור לדרכו. והקשר הידידותי בין השניים? נגמר באותו הערב ממש.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully