וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אבידן כמעט נטרף על ידי הכלב שלו

30.12.2018 / 10:23

זה נשמע כמו סרט אימה לא מוצלח במיוחד: הזמר המוכשר הותקף בכל גופו ואושפז בבית חולים עם פגיעות בשרירים וחתכים ביד, בישבן ובאוזן. כעת אסף אבידן מתאושש בבית החולים ובקרוב יתחיל טיפול פיזיותרפיה. וואלה! סלבס החלמה מהירה

אסף אבידן. אינסטגרם, צילום מסך
הותקף באכזריות. אסף אבידן בבית החולים/צילום מסך, אינסטגרם

אומרים שהכלב הוא חברו הטוב של האדם, אבל נראה שאם תשאלו את המוזיקאי אסף אבידן, סביר להניח שתקבלו דעה קצת שונה, זאת לאחר שהותקף קשות על ידי לא אחר מאשר כלב שאימץ רק לפני מספר שבועות, והובהל לבית החולים כשהוא שותת דם עם נשיכות וחתכים בכל גופו, והכל בגלל שניסה להגן על החתולה שלו.

אסף אבידן. אינסטגרם, צילום מסך
חברו הטוב? אסף והכלב/צילום מסך, אינסטגרם

אבידן, שמבלה את רוב זמנו מעבר לים, אימץ לפני כשבועיים כלב חדש בשם אולוס (שהוא למעשה הכלאה בין כלב וזאב בר), כך שלפני מספר ימים, מסיבה לא ברורה, החל הכלב לתקוף את החתולה של אסף - העונה לשם אתנה. הזמר המבוהל, ששהה בבית, ניסה להגן על החתולה ולהפריד בין החיות אך לרוע מזלו, הכלב החל לתקוף אותו. אמבולנס שהוזעק למקום פינה את אבידן לבית החולים כשהוא סובל מחתכים ונשיכות ביד, בישבן ובאוזן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אסף אבידן. אינסטגרם, צילום מסך
הגן עליה בחייו! אסף והחתולה/צילום מסך, אינסטגרם

בפוסט מרגש, פלוס תמונה מבית החולים, סיפר אבידן על השתלשלות האירועים ועל כך שהוא מנסה להתאושש ולהחלים מהפציעות הקשות וכי הוא מטופל באנטיביוטיקה מחשש לזיהום בגוף. עוד הוסיף הזמר כי לאחר שיוריד את התחבושות הוא יתחיל תהליך פיזיותרפיה על מנת שיוכל להזיז שוב את ידו באופן מלא.

אסף אבידן. ליאור כתר,
יתחיל פיזיותרפיה בקרוב/ליאור כתר

בהמשך הפוסט שיתף אבידן את העוקבים שלו כי לא ברור מה גרם לכלב לתקוף אותו בצורה שכזו וכי מאז האימוץ הוא פגש מספר מאמני כלבים ומומחים שהתרשמו לטובה מההתנהגות של הכלב ולא צפו סכנה כלשהי. אסף שפך את הלב כשכתב כי המצב מאוד קשה לו וכי הכלב המסוכן נלקח על ידי המשטרה ויועבר למתקן מיוחד שם יעבור טיפול על ידי מומחים לכלבים.

וואלה! סלבס כלבה שנובחת אבל לא נושכת. תלוי בעצם את מי.

אסף אבידן. ניב אהרונסון
החלמה מהירה/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • אסף אבידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully