וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועה אומרת ש... דנה פרידר ובעלה מוכנים לילד?

אמנון גולדמן

30.12.2018 / 0:01

בכל שבוע, וואלה! סלבס תעמת כוכב מקומי אחר עם שמועה לוהטת שעוסקת בו ותבקש לדעת - האם היא נכונה או לא. אז איך יגיבו המפורסמים, כמו דנה פרידר לדיבור עליהם? וואלה! סלבס רב סרן שמועתי

אבי כהן

שמועות הן לא דבר קל. מדי יום מגיעות לאוזניכם שמועות רבות, בין אם זה על השכן שלכם, החברה הכי טובה או סתם על הבוס שלכם. אך נראה שמי שלרוב סובלים ממתקפת ליחשושים - הם המפורסמים שלכם, שכבר שמעו על עצמם הכל. מנטייתם המינית, דרך בני הזוג החדשים שמצמידים להם וכן, עד לעובדה שהם הלכו לעולמם - בעולם הזוהר הכל תקף.

מה דעתכם על השמועה? רכלו לנו באינסטגרם

לדסק החדשות של וואלה! סלבס מגיעות לא מעט שמועות שונות ומשונות שגורמות גם לשיער של הגברת הראשונה של עולם הרכילות לסמור. אי לכך, החליטה וואלה! סלבס לפצוח בפינה חדשה, במסגרתה, מדי שבוע היא תפנה למפורסם מהביצה המקומית ותוכיח אותו עם שמועה שנפוצה עליו. אז מה האמת ומה השקר? תלוי את מי שואלים.

דנה פרידר. ניר פקין
השמועה אומרת ש... דנה/ניר פקין

וואלה! סלבס התחפשה לפולנייה טהורה ויצאה לבדוק עם הגברת דנה פרידר, האם נכונה השמועה שעכשיו, שנה וחצי לאחר החתונה המדוברת שלה ושל דין שטרן - השניים סוף סוף מוכנים להביא בייבי שטרן קטן לעולם? התשובה של פרידר הייתה ללא ספק אחת התשובות הכי טובות שהגברת הראשונה של עולם הרכילות נתקלה בה.


וואלה! סלבס מוכנה להביא ילד, עכשיו היא רק צריכה למצוא מישהו שיסכים לגעת בה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דנה פרידר. אביב חופי
מוכנים לבייבי? דנה ודין/אביב חופי
דנה פרידר. ניר פקין
הייתה חתונה, עכשיו ילדים?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully