וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מי הצליחה לכבוש לאייל גולן את הלב?

28.12.2018 / 0:19

בזמן שאייל גולן ודניאל גרינברג יצאו עם הזוגיות שלהם מהארון, היידי קלום והחבר הצעיר החליטו להודיע לעולם כי הם מאורסים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם מלחמת עולם שלישית, כי בזמן שבהפקת "האח הגדול" עושים את כל המאמצים על מנת לשכנע את איש הספורט, אלי טביב, שהוא גם בן הזוג של דנה אשכנזי, להיכנס לבית המפורסם, בצד השני של הכביש - הזכיינית קשת - מנסים את אותם מהלכים על טביב על מנת שיצטרף לריאליטי החדש שלהם "2025".

אלי טביב. ניר פקין
נלחמים עליו. אלי/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת אחת שכבר הייתה בבית האח הגדול, אביבית בר זוהר שמה והפעם היא עולה לכותרות בעקבות אהבה חדשה בחייה. בריאיון שנתנה לוואלה! סלבס סיפרה גורו הזוגיות כי יש מישהו חדש בחייה אבל עדיין מוקדם לדבר עליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אביבית בר זוהר. אלמוג גבאי,
חבר חדש. אביבית/אלמוג גבאי

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת אחת שכבר מצאה אהבה ואף קיבלה הצעת נישואים, אז תסמסו "מברוק" לטופמודל, היידי קלום, שפרסמה השבוע פוסט באינסטגרם בו היא מבשרת לעולם כי קיבלה הצעת נישואים מבן הזוג הצעיר ממנה ב-16 שנים והשוויצה בטבעת היהלום המנצנצת.

היידי קלום. אינסטגרם, צילום מסך
מאורסת, מאורסת, מאורסת. היידי/צילום מסך, אינסטגרם

ומזוג לוהט אחד לאחר, כי נראה שמלבד לבלות זמן איכות האחד עם השנייה ולרקוד ביחד על בימת הפסטיגל, נועה קירל ויונתן מרגי גם סוגרים קמפיינים שמנים, כך שהשניים חתמו על חוזה להיות שגרירים של רשת סלולר ולשווק אותה בעיקר בעמודי האינסטגרם שלהם.

נועה קירל, יונתן מרגי. אור גפן, מערכת וואלה!
שגרירים. נועה ומרגי/מערכת וואלה!, אור גפן

הגענו למקום הראשון, שם נמצאת, איך לא, הזוגיות החדשה של אייל גולן. אחרי שלל בנות שהצמידו לו ואין ספור הכחשות מצידו, נראה שלזמיר המסלסל יש סוף סוף אהבה חדשה שעונה לשם דניאל גרינברג והוא לא מתבייש בה ואפילו יוצא איתה לסיבוב דאווין בדיוק ביום שבו הגרושה שלו, אילנית לוי, מתחתנת.

אייל גולן, דניאל גרינברג. ארן חן צלמים,
יצאו לאור. אייל ודניאל/ארן חן צלמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully