וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגשימה חלום": האקס המיתולוגי שגרם לאנה ארונוב לרוץ עד לקניה

וואלה! NEWS בשיתוף קפה טורקי עלית, וואלה! NEWS בשיתוף קפה טורקי עלית

27.12.2018 / 7:04

אנה ארונוב תמיד שואפת הכי רחוק שאפשר והאהבה שלה לריצה לוקחת אותה עד למחנה אימונים אינטנסיבי בקניה. רגע לפני ההמראה, אסף גולן שמע ממנה מה גרם לה להתחיל לרוץ באופן מקצועי ואיך נולד הרעיון של פרויקט "אפריקאנה"

אולפן וואלה! NEWS

אנה ארונוב מככבת על מסך הטלוויזיה שלנו במשך שנים ותמיד ידעה להפתיע אותנו בזכות השילוב המיוחד שיש בה בין חן וקסם אישי לבין שאיפה למצוינות בכל מה שהיא עושה. רוקדת, שרה, משחקת או מחפשת אהבה - אנה ארונוב תמיד שם עם כל הלב. גם כשהיא רצה ומתאמנת היא עושה זאת באותה מידה של מחויבות. עכשיו היא לוקחת את האהבה שלה לריצה צעד קדימה, בלשון המעטה, כי היא טסה לקניה למחנה אימונים אינטנסיבי שיגשים לה חלום - לחוות את הריצה במלוא העוצמה, גם מבחינת המקצוענות וגם מבחינת היכולת האישית.

"אני רצה כבר חמש שנים והיה לי חלום לטוס לקניה, למקום שבו מתאמנים אלופי העולם, במקומות גבוהים ובתנאים קשים ולחיות את הריצה מהבוקר עד הלילה, לא מן 'קמתי בבוקר, רצתי והלכתי לעבוד', אלא באמת לתת לזה מקום אמיתי", היא מספרת. "פניתי לקפה טורקי עלית מתוך חיבור טבעי כי זה מה שאני שותה לפני הריצה בבוקר, הם מאוד אהבו את הרעיון וכך נוצר החיבור, שהיה בו משהו מאוד נכון ואמיתי בו. משם אנחנו רצים ביחד".

את האהבה לריצה גילתה לאחר פרידה מהאקס המיתולוגי השחקן איתי תורג'מן. איתי היה רץ מרתונים והיה מאוד טוטאלי בזה, ואחרי שנפרדנו יצאתי לרוץ מתוך קושי נפשי", היא משתפת, "זה התחיל בעדינות, אחרי תקופה די קצרה אמרתי שאם אני יכולה לעשות את זה אז אני יכולה לעשות את זה יותר טוב. צירפתי מאמן, עשיתי את זה באופן יותר מקצועי ואני מאוד נהנית מזה".

כיום הריצה היא חלק מחייה ופרויקט "אפריקאנה" הוא דרך עבורה לחוות אותה בדרך אחרת לגמרי. "הריצה עושה לי ממש טוב", מסכמת אנה, "דרך החוויה שלי בכל מה שעשיתי, אני מצליחה לספר עוד סיפורים או לגעת בעוד אנשים ולענות על שאלות שעולות אצל אנשים. זה גם אתגר שמעניין אותי - כמה אני מצליחה לפצח דברים שאחרים חווים".

וואלה! NEWS בשיתוף קפה טורקי עלית, וואלה! NEWS בשיתוף קפה טורקי עלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully