וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאנס חוגגות חג מולד מוגזם במיוחד

25.12.2018 / 11:36

שלג בכל הבית, אנשים שמכינים סוכריות על מקל, הופעה של ג'ון לג'נד, משטח שלג מלאכותי, חברים מפורסמים שבאו להרים וכמובן, סנטה קלאוס אחד - כך נראה חג המולד של משפחת קרדשיאן. וואלה! סלבס הו הו הו

אינסטגרם

חג המולד נחגג אתמול ברחבי העולם בקול תרועה גדול, כך שאפשר היה לראות ברחובות המושלגים המוני אנשים שיוצאים להשתולל בשלג ובונים בובות שלג, אבל מה קורה אם באזור מגוריכם לא יורד שלג? פשוט מאוד, עושים מה שקים קרדשיאן וקניה ווסט עשו - הביאו את השלג הביתה. בכל זאת, הם היו צריכים לחשוב על דרך מקורית לגרום לאורחים הרבים שלהם להרגיש את אווירת החג.

חג מולד קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הבית המושלג/צילום מסך, אינסטגרם
חג מולד קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
צ'ילבות. קים ופריס/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול בערב הגיעו כל בנות הקרדשיאנס לחגוג את חג המולד בביתם המפואר של הפאוור קאפל, שהחליט להפוך את ביתם ליום אחד למערת שלג אחת גדולה, אז מעצבים שהוזמנו לבית עיצבו אותו בהתאם לרוח החג ואף מילאו אותו בשלג, כשאת פניהם של האורחים קיבלו אנשי הצוות שמזגו להם ליקר טעים, הכינו להם סוכריות כריסמס מיוחדות והגישו להם מטעמים כיד המלך. אה כן, וגם סנטה קלאוס אחד שהסתובב בין כולם בצעקות של "הו, הו, הו".

חג מולד קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
איפה הסנטה שלך? קנדל/צילום מסך, אינסטגרם

האורחים, שנבחרו בקפידה, נהנו גם מהופעה של ג'ון לג'נד שנחשב לחבר המשפחה וכמובן ממופע ריקודים מאולתר של הגברת פריס הילטון שרקדה על הדשא לצד הנמסיס שלה וממשטח החלקה מיוחד שהוקם במקום. בין האורחים, אפשר היה לראות גם את ג'ניפר לופז שהגיעה עם הבויפרנד אלכס רודריגז וכמובן שעל כולם ניצחה המאמא, קריס ג'נר. ואיפה קייטלין ג'נר? היא, ככל הנראה, לא קיבלה הזמנה.

וואלה! סלבס מעדיפה לאכול את הקרח שלה ולא להחליק עליו.

חג מולד קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הצד הגברי/צילום מסך, אינסטגרם
חג מולד קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
חג מולד שמח!/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully