וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידי קלום מאורסת לחבר הצעיר ממנה ב-16 שנים

24.12.2018 / 21:41

מספר חודשים לאחר שהכירו, הטופמודל ההורסת והמוזיקאי המוכשר הודיעו לעולם כי הם מאורסים בתמונת אינסטגרם וטבעת יהלום נוצצת. וואלה! סלבס אוכלת חסה

היידי קלום. ספלאש
כמה אהבה. היידי וטום/ספלאש

לא ברור אם זה משבר גיל ה-40 שמרים את ראשו בעיכוב קל או שמא מדובר באהבת אמת, כך או כך - כדאי שתסמסו מזל טוב לאחת הדוגמניות היותר מפורסמות בעולם, היידי קלום, ובן זוגה, המוזיקאי המוכשר ולגיטריסט להקת "טוקיו הוטל", טום קאוליץ, שנישאו ממש לאחרונה, רגע לפני חג המולד. תודו שזו אחלה מתנה מסנטה קלאוס.

היידי קלום. אינסטגרם, צילום מסך
אמרה כן!/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, קלום (45) וקאוליץ (29) הכירו לפני מספר חודשים, לאחר שהדוגמנית נפרדה מהחבר ויטו שנאבל, איתו יצאה שלוש שנים. זמן קצר לאחר הפרידה משנאבל, התחילה קלום לצאת עם החבר החדש והשניים אף נצפו בחופשה זוגית במקסיקו שכללה לא מעט עירום של הטופודל. בסוף השבוע האחרון בילה הזוג המאורס בפארק "דיסני" בקליפורניה - שם תועדו חושבים כובעי סנטה ומתרוצצים בין המתקנים השונים.

בתמונה שהעלתה היום (ב') לעמוד האינסטגרם שלה, נראים השניים צוחקים ומאושרים כשהם מביטים אל השמיים כשידה של הדוגמנית, שעליה טבעת האירוסים, עוטפת את פניו של החבר הצעיר תחת הכיתוב "אמרתי כן" בתוספת לב אדום. חמודים.

וואלה! סלבס אומרת "כן" רק לפחמימות מורכבות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
היידי קלום ובן הזוג מחופשים לשרק. GettyImages
כן, זה הזוג המאושר/GettyImages
היידי קלום. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל!/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully