וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה של אייל גולן: "אני מכירה אותו מגיל 18"

24.12.2018 / 12:12

רק בסוף השבוע הם יצאו לאור, אבל נראה שהזוג החדש שמסעיר את הביצה כבר מכיר מספר רב של שנים כך לפי דבריה של גרינברג שהגיעה לאירוע התרמה וחשפה פרטים חדשים על הקשר. וואלה! סלבס מאוהבת

אייל גולן, דניאל גרינברג. ארן חן צלמים,
מכירים מגיל 18. אייל ודניאל./ארן חן צלמים

נראה שתעשיית הבידור מתחלקת לשניים: אלו שחושבים ש"היציאה מהארון" של אייל גולן ודניאל גרינברג בדיוק ביום שבו הגרושה שלו, אילנית לוי, התחתנה עם בחיר ליבה אלירז שדה הייתה פתאטית וכאלו שחושבים שהכל נעשה בתמימות ובמקריות. כך או כך, אין ספק שעוד ידברו על הזוגיות החדשה רבות, או שלא - הכל תלוי באורך הזמן שהיא תמשך.

דניאל גרינברג. שוקה כהן
באה לתמוך בתורמות/שוקה כהן

רגע אחרי שהטיל את הפצצה, החליט גולן לטוס ללונדון, כך שבזמן שהוא נהנה מקישוטי הכריסמס של הממלכה הבריטית, החברה החדשה הגיעה לאירוע התרמה של עמותת "זכרון מנחם" ומותג השיער "פנטן" עם מספר מפורסמות נוספות שהחליטו לתרום 30 ס"מ השיער שלהן לעמותה שאוספת שיער ומכינים פאה לנשים הנחלמות במחלת הסרטן.

דניאל גרינברג. שוקה כהן
מתנדבת מגיל 18/שוקה כהן

גרינברג, שמתנדבת בעמותה מגיל 18, אמנם לא תרמה שיער אבל הגיעה לתמוך במפורסמות אחרות שתרמו כמו לירז צ'רכי, ליהיא גרינר, מעיין אשכנזי ודנית גרינברג שהחלימה בעצמה מהמחלה הקשה ותרמה פאה בשווי עשרת אלפים שקלים. אפרופו גיל 18, נראה שזה בדיוק הגיל בו הכירה גרינברג את גולן, כך שהשניים שמרו על קשר חברי בכל אותן שנים מה שמסביר את התמיכה של הזמר המפורסם בחברה שנכנסה לבית המפורסם.

דניאל גרינברג. שוקה כהן
פגשה את אמא רונית/שוקה כהן

אם לא די בכך, נראה שהקשר כל כך רציני עד כי השניים כבר פגשו את המשפחות האחד של השנייה וכל אחד קיבל את האישור הנחוץ להמשך הקשר. אה כן, וכמובן גם את האישור של החברה הטובה, אופירה אסייג, שאף הרימה איתם בהופעה בסוף השבוע האחרון. ומה היה לה לומר לגבי הטיימינג המוזר בו החליטו לצאת מהארון? אז מסתבר שאם התקשורת לא הייתה מוציאה את הזוגיות לאור, השניים היו מעדיפים לשמור אותה עדיין בפרטיות, כך לפחות מספרת כוכבת הריאליטי.

וואלה! סלבס רצתה לצאת מהארון עם הזוגיות החדשה שלה, אבל היא לא הצליחה לצאת מהדלת של הארון.

עוד באותו נושא

כל העיר יודעת, אבל אייל גולן ודניאל גרינברג בורחים מהפפראצי

לכתבה המלאה
דניאל גרינברג. שוקה כהן
גם את החברה הטובה/שוקה כהן
ליהיא גרינר, לירז צ'רכי. שוקה כהן
תרמו את שערן. דנית, לירז, מעיין וליהיא/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully