וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן ודניאל גרינברג: מתאימים כזוג או לא בדיוק? בחרו

וואלה! סלבס

21.12.2018 / 0:01

בימים שאחרי שגיליתם שלזמר האהוב יש חברה חדשה, נדמה שלכל אחד יש מה לומר על הזוגיות - אז וואלה! סלבס מזמינה אתכם פשוט לבחור: אייל גולן ודניאל גרינברג יסיימו בפרידה, או דווקא מתחת לחופה? הצביעו

מכירים את החבר הזה, שמציג דעה נחרצת בכל נושא בעולם ושמח להשמיע אותה - בין אם על פוליטיקה, סרט גיבורי העל החדש או מזג האוויר? אז בימים האחרונים, נדמה שכולם פשוט לא מפסיקים לדבר על הקשר הרומנטי בין אייל גולן, לבת הזוג החדשה שלו, דניאל גרינברג. ולא רק כי מדובר בחדשות הכי חמות בתעשיית הבידור, שאי אפשר להתעלם מהן.

ככה זה כשהזמר בן ה-47, שהגיע לכותרות עשרות פעמים בשנים האחרונות בשלל נסיבות ולא רק בגלל המוזיקה שלו, מנהל מערכת יחסים טרייה עם יוצאת הריאליטי הצעירה בת ה-24. אהבה חדשה, דסקסו על זה.


רכלו על הזוגיות של אייל גולן ודניאל גרינברג גם באינסטגרם

אייל גולן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
רומיאו. אייל גולן/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה
דניאל גרינברג. אביב חופי
ויוליה. דניאל גרינברג/אביב חופי

אבל מה דעתכם האמיתית על הזוגיות של גולן את גרינברג? או, בדיוק בשביל זה וואלה! סלבס כאן, על מנת לתת לכם את האפשרות לחשוב, לבחון ולהצביע - איך לדעתכם יתגלגל הקשר המסעיר הזה. האם כמו הזוגיות המיתולוגית של אייל עם אילנית לוי או רוסלנה רודינה (האמהות של ילדיו), זה יגמר בפרידה כואבת, או שמא השניים יחיו יחד באושר ועושר, לנצח נצחים? יאללה, אתם בוחרים.

היפה של אייל?

כל מה שאתם צריכים לדעת על דניאל גרינברג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully