וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אילנית ואלירז סוף סוף נשואים!

21.12.2018 / 0:03

בזמן ששי גבסו חזר לאקס האקטיביסט שלו ואילנית נישאה לאלירז, שודדים פרצו לבית של טרנטינו ופיק - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אתר רשמי

את הרשימה נפתח עם חדשות מרעישות מעבר לים כי אתרי הרכילות מעבר לים מספרים שאנג'לינה ג'ולי לא חשבה פעמיים לפני שאמרה לבנה המאומץ, פאקס, כי אביו - בראד פיט - בכלל לא רצה אותו או אם להיות מדויקים, הוא העדיף לא להמשיך בתהליך האימוץ.

אנג'לינה ג'ולי וילדיה מדוקס, פאקס, זהרה ושילו. Jun Sato, GettyImages
שומע? אבא לא בעניין שלך. אנג'י ופאקס/GettyImages, Jun Sato

קדימה למקום הרביעי, עדיין מעבר לים רק במשפחת מלוכה אחרת, אז איך לדעתכם מכנים אנשי הצוות של מייגן והארי את הנסיך והדוכסית? מאוד פשוט: מוניקה וצ'נדלר, על שום מה? על שם הדמויות מ"חברים" שהרי מייגן ממש כמו מוניקה היא חולת שליטה בזמן שהארי בדומה לצ'נדלר הוא רכרוכי ומשמש ככלבלב של מייגן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
זו מוניקה. הארי ומייגן/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי עדיין מעבר לים כי שודדים החליטו לפרוץ לבית של, שימו לב, קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק וכל זה בזמן שהבמאי המפורסם בבית. לרוע מזלם, נראה שטרנטינו למד דבר או שניים מבימוי סרטי הפעולה שלו כך שהוא התעמת עם השודדים והצליח להבריח אותם לא לפני שהם גנבו כמה תכשיטים.

דניאלה פיק. ספלאש
לפחות את המתנות של החתונה לא גנבו. דניאלה וקוונטין/ספלאש

אל המקום השני והמכובד מגיעות חדשות מקומיות אמנם אבל עם פוטנציאל להפוך לבינלאומיות זאת בעקבות ההצעה שקיבלה שיר אלמליח להגיע לאודישן לצד לא אחרת מאשר קארה דלווין וכל זה, לא פחות ולא יותר לבית האופנה הבינלאומי, ברברי. נראה שאלמליח ודלווין הכירו באירוע של בית האופנה כך שלא עבר זמן רב עד שקברניטי החברה החליטו לשגר הצעה לאלמליח.

שיר אלמליח. סוכנות יולי,
בקרוב על שלטי חוצות. שיר וקארה/סוכנות יולי

הגענו למקום הראשון, שם איך לא, נמצאת חתונת השנה כשבתפקיד הכלה אילנית לוי ובתפקיד החתן אלירז שדה. כן, אחרי שבע שנות זוגיות נוצצת ודביקה - השניים סוף סוף צעדו אל עבר החופה ונשבעו אמונים האחד לשנייה באירוע די פרטי ומצומצם שכלל חברים קרובים ובני משפחה. ולא, אייל גולן לא הוזמן.

אילנית לוי אלירז שדה ביום חתונתם. מערכת וואלה!
קולולולו. אילנית ואלירז תחת החופה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully