וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלינה גומז חוזרת לחיים בחופשת סקי

19.12.2018 / 11:56

אחרי שנכנסה ויצאה שוב ושוב ממרכזים לבריאות הנפש, נראה שהזמרת הצעירה מתחילה לחזור לחיים הרגילים כשהיא יוצאת לחופשת סקי עם החברים הטובים שלה ומשדרת שמחת חיים. וואלה! סלבס מעקב צמוד

סלינה גומז. צילום מסך
כמה טוב שחזרת! סלינה/צילום מסך

אחרי כל כך הרבה חדשות לא נעימות לגבי מצבה הנפשי של אחת הזמרות היותר מפורסמות בעולם, סלינה גומז, וואלה! סלבס שמחה להביא לכם גם חדשות טובות, בכל זאת, מדובר באחת הילדות הכי מתוקות של תעשיית הבידור שמתחילה לחזור לחיים הנורמליים שלה אחרי לא מעט קשיים ובעיות בחייה האישיים.

סלינה גומז. צילום מסך
יאללה בלגן/צילום מסך

אז כן, אחרי שנכנסה ויצאה ממוסדות לבריאות הנפש ואחרי שאיבדה את התואר "הסלב עם הכי הרבה עוקבים בעולם" לטובת שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו, עכשיו הזמרת הצעירה סוף סוף מראה סימנים של שמחת חיים, הכל קרה כשהחברים הטובים של גומז החליטו לשחרר קיטור והוציאו אותה לחופשת סקי חלומית באתר "הדוב הגדול" שבקליפורניה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

האתרים מעבר לים ובעיקר המעריצים של הזמרת הרגישו כי מדובר ביום חג, שכן אלו התמונות הראשונות של הזמרת שמתפרסמות מאז שנכנסה למרכז פסיכיאטרי. מה שאומר שסלינה מתחילה לחזור למסלול ומי יודע, אולי בקרוב גם תוכלו לשמוע אותה בשיר חדש או אולי בריאיון מרגש. אז תאחלו לה בהצלחה.

וואלה! סלבס הולכת לחופשות סקי רק בשביל לצלות מרשמלו מסביב למדורה.

סלינה גומז. צילום מסך
החלמה מהירה/צילום מסך
סלינה גומז. צילום מסך
תגידו גווממזזז/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully