וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורסצ'ה ומשאבות הנקה: השחקנית ההוליוודית ששברה את האינטרנט

21.12.2018 / 0:22

הלוק הצנוע של קארדי בי, הטי שירט המגניבה של קיילי ג'נר והשחקנית ההוליוודית שהצליחה להרעיד את האינסטוש כשהצטלמה עם משאבות הנקה. רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

מבזק אופנה/צילום מסך

קארדי בי עוברת תקופה לא קלה בעקבות הגירושים, היא טוענת שרזתה והיא ממש מנסה לעלות במשקל ולנו דווקא מרגיש שהיא בשיא שלה. הכוכבת העלתה לאינסטוש תמונה עם לוק מוקפד במיוחד בוורוד, חצאית מידי בפסים ורוד ולבן, קרדיגן כפתורים צנוע ותיק של שאנל.

לעוד חדשות אופנתיות:
איוונקה טראמפ באאוטפיט של 900 פאונד - אבל חכו שתשמעו כמה עולות החופשות שלה
מה המטרה? אין לנו מושג: דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם מתפשטת

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קיילי ג'נר פרסמה לוק עם חצאית שמתחברת לסוג של מחוך וחותכת את החזה בדיוק במקום הנכון, אבל מה שאותנו העיף זה הטי שירט המגניבה מלמטה של הבקסטריט בויז. עכשיו השאלה אם היא בכלל יודעת מי אלו?

רייצ'ל מקאדמס ייצרה לא מעט רעש השבוע כשהצטלמה לשער המגזין girls girls girls בז'קט של ורסצ'ה, איפור דרמטי ומשאבות הנקה, כל זאת כמובן כשהיא נמנית בין שלל כוכבות שמקדמות בשנה האחרונה את החשיבות בהנקה.

מיילי סיירוס התארחה בסוף השבוע שעבר בסאטרדיי נייט ליייב, הכניסה לצד ליאם המסוורת' במעיל עם אבזם ענק הייתה מוצלחת מאוד ואז היא חזרה לעצמה כשעלתה להופיע עם אימונית כסופה של גוצ'י מינוס חולצה, מיותר.

מיילי סיירוס. צילום מסך
חולצה? בשביל מה? מיילי סיירוס/צילום מסך

סנדרה בולוק החליטה ללכת בעקבות רותם סלע ושירי מימון והביאה אותה בקארה משגע כשהגיעה להקרנת הסרט החדש שלה בניו יורק. שמלת ערב אדומה נפוחה של המעצב מרטין גרנט ואפילו סייד בוב. גיל 54 חברים, שאפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully