וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מיה דגן מוכיחה שלא כדאי להתעסק איתה

14.12.2018 / 1:45

בזמן שקייטי פרי שילמה 50 אלף דולר בשביל לצאת לדייט עם בן הזוג שלה, טום אביב והפקת האח הגדול הבינו שזה לא יעבוד ביניהם בעקבות מחלוקת על הסכום שיקבל - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ניר פקין

את הרשימה נפתח עם ליהוק מפתיע ולא בגלל הבן אדם אלא בגלל הטיימינג כי בהפקת הפסטיגל החליטו שהם לא לוקחים סיכונים ולא מחכים עד לשנה הבאה כך שרגע לפני שהם מסיימים את סיבוב ההופעות של 2018 מפיקי הפסטיגל החליטו לסגור את נועה קירל כבר לשנה הבאה.

נועה קירל. רפי דלויה, אביב חופי
פסטי פסטי פסטיגל. נועה/אביב חופי, רפי דלויה

קדימה למקום הרביעי שם נמצא ליהוק שדווקא לא יצא לפועל כי בזמן שקירל אמרה כן לפסטיגל השף טום אביב והפקת "האח הגדול VIP" החליטו שזה לא יעבוד ביניהם והחליטו שהשף המפורסם לא יכנס לבית המפורסם, למה? מקורות יודעי דבר ידעו לספר כי אביב ביקש סכום גבוה במיוחד כך שלאחר שבהפקה הסבירו לו שהסכום מופרז - הם החליטו לוותר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
טום אביב. אור גפן,
איש יקר מאוד. טום/אור גפן

הגענו כבר למקום השלישי כי אם בענייני כספים עסקינן אז כדאי שתדעו שלקייטי פרי אין בעיה לשלם סכומים מופרזים על דברים מוזרים כמו למשל לבזבז 50 אלף דולר על דייט עם, שימו לב, בן הזוג שלה אורלנדו בלום. הזמרת המפורסמת החליטה להוציא את הסכום המטורף במסגרת ערב התרמה שנערך למען נפגעי השריפה במליבו.

אורלנדו בלום, קייטי פרי. GettyImages
כמה זה עולה לי? קייטי ואורלנדו/GettyImages

אל המקום השני והמכובד מגיעה זמרת נוספת, הפעם בנסיבות קצת מוזרות אחרת איך תסבירו את העובדה שניקי מינאז' רוצה להתחתן עם עבריין מין? כן, נראה שבגיל 16 הייתה הראפרית בזוגיות עם בחור בשם קנת' פטי אלא שאז הוא הורשע בעבירות מין וריצה תקופת מעצר ארוכה, כך שלאחרונה השניים חידשו קשר ונראה שהזמרת המפורסמת שוב מאוהבת ואף רוצה להתחתן עם אהבת נעוריה.

ניקי מינאז' והחבר, קנת' פטי. אינסטגרם, צילום מסך
לכי תספרי לכולם שאת מאוהבת. ניקי והחבר/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, כמובן הפרשה שהסעירה את המדינה כולה כשהשחקנית מיה דגן החליטה, בצעד אמיץ, לחשוף סמס שקיבלה בו מספרת לה חבר כי שחקן מפורסם סיפר לה כי בעבר שכב עם דגן ולאחר שלא רצה להמשיך את הקשר - היא החליטה להתלונן עליו. דגן כמובן הכחישה את הסיפור והבהירה כי התלוננה על השחקן לאחר שתקף אותה בצורה אלימה וכי הסיפור שהוא המציא שקר מוחלט.

מיה דגן. ניר פקין
מיה דגן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully