וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון בביקיני או דניאל ליטמן והקוביות: איזו תמונה הכי חיממה אתכם?

וואלה! סלבס

8.12.2018 / 0:01

החורף מגיע? תודה לאל שכמה מהכוכבים המדוברים ביותר בישראל דואגים לחמם אתכם, באמצעות כמה תמונות מסעירות ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס רוצים שתבחרו איזו תמונה הכי הלהיטה אתכם

בחנוכה הנוכחי זה קרה, סוף כל סוף החורף הגיע לארצנו הקטנטונת, כולל הגשם, פלוס ברקים, רעמים ורוחות עזות. קר לכם גם ליד החנוכייה? מזל שברשתות החברתיות, הכוכבים המקומיים לא נחים ומפרסמים שלל תמונות שיכולות לחמם את הלב שלכם... ועוד כמה איברים אחרים.

רכלו על התמונות המרגשות של המפורסמים באינסטוש של וואלה! סלבס

כדי שלא תקפאו מול המסך האינטימי שלכם, וואלה! סלבס בחרה כמה דוגמאות לתמונות הכי לוהטות שסיפקו מפורסמי ישראל בימים האחרונים ויגרמו לעלייה בטמפרטורות, לפחות אצל הצופים הנלהבים. עכשיו, עליכם רק לבחון היטב, לדרג ולהחליט איזו מהן הכי הלהיטה אתכם, גרמה לכם להוריד את הסוודר או לצאת מתחת לשמיכת הפוך ולבחור בה.

בין סלבס כמו מיה דגן הקוגרית בנשמה, לשרית חדד בתמונה המרגשת עם בתה נויה, שי מיקה והגלידה בטעם בננה, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה השובבים בספא, לשחקן דניאל ליטמן עם הקוביות האישיות שלו או נטלי דדון והביקיני התמידי, עליכם להצביע ולדרג את התמונה החביבה עליכם. קדימה, אתם יודעים, הרוב תמיד קובע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully