וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: צביקה פיק שובר שתיקה

7.12.2018 / 0:26

בזמן שאילנית לוי ואלירז שדה חשפו את ההזמנה לחתונה שלהם, צביקה פיק חשף תמונה ראשונה שלו מאז האירוע המוחי שעבר - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, בואו נתחיל.

הרשימה/אדם סרור

את הרשימה נפתח עם חדשות סוערות מעבר לים או יותר נכון מהממלכה הבריטית - שם מתעסקים בימים האחרונים בחידה הגדולה מי החפרפרת מארמון המלוכה שמדליפה מידע על מייגן מרקל ובפרט על הסכסוך המדובר עם קייט מידלטון.

מייגן מרקל, קייט מידלטון. אימג'בנק ישראל, גטי אימג'ס
מי מרכל? מייגן וקייט/אימג'בנק ישראל, גטי אימג'ס

נמשיך למקום הרביעי שם נמצאת עוד משפחת מלוכה, הקרדשיאנס כמובן, שאם הכלי ילך כמתוכנן הם יוסיפו צלע נוספת למשפחה כי השמועות אומרות שקיילי ג'נר בדרך לחופה עם לא אחר מאשר אבי בתה, טראוויס סקוט, כך טוענים האתרים מעבר לים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
יתחתנו או לא? קיילי וסקוט/צילום מסך, אינסטגרם

וממשפחה מפורסמת אחת לאחרת, כי במקום השלישי נמצאת המקבילה הישראלית - משפחת רפאלי - שמרחיבה את העסקים כך שבזמן שהיא משמשת כסוכנת של בר רפאלי ואון רפאלי, עכשיו האמא ציפי לקחה תחת חסותה גם את עומר ברבי שהיא החברה של און.

בר רפאלי. ניר פקין
נכנסת לנעליה של בר? ציפי ובר/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעים הפאוור קאפל שבקרוב, בעזרת השם, יהפכו למשפחה, זאת כמובן אחרי שאילנית לוי ואלירז שדה יתחתנו סוף סוף אחרי שבע שנות זוגיות. אז אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לגלות לכם על הצעת הנישואים והשוויצה בתמונות בלעדיות של אילנית מחפשת שמלת כלה, השבוע היא גם חשפה את ההזמנה לחתונה שמבקשת מהאורחים להגיע בלבן.

אילנית לוי, אלירז שדה. ניר פקין
תבואו בלבן. אילנית ואלירז/ניר פקין

ומחשיפה אחת לשנייה, כי ממש באותו יום בו נחשפה הזמנת החתונה, החליט המאסטרו, צביקה פיק, לשבור שתיקה, כך שאחרי חודשים ארוכים בהם נמנע מכל מגע עם התקשורת בעקבות האירוע המוחי שעבר - שחרר צביקה תמונה ראשונה כשהוא מצולם לצד בתו דניאלה ובעלה הטרי, קוונטין טרנטינו.

צביקה פיק, דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. תמונות גולשים
העיקר הבריאות. צביקה, דניאלה וטרנטינו/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully